Arlanda 31/7

Jens W

ScanFlyer Crusty
Lenge siden man har vist frem bilder her. Har nok en sammenheng med at jeg er alt for lat til å stikke ut til den lokale fykarplassen for å knipse SK og DY :p

Men siden årets Storåsfestival ble avlyst og jeg dermed ble uten arbeid noen dager, så ble det en liten tur for å besøke familie i Stockholm og da også selvfølgelig en liten tur til Arlanda.

Without further ado, her er bildene.

EasyJet Airbus A319 HB-JZY, Stockholm/Arlanda by cedlind, on Flickr

Estonian Air Canadair Regional Jet 900 ES-ACB, Stockholm/Arlanda by cedlind, on Flickr

Icelandair Boeing 757-200 TF-FIZ, Stockholm/Arlanda by cedlind, on Flickr

Norwegian Boeing 737-800 LN-DYK, Stockholm/Arlanda by cedlind, on Flickr

SAS Boeing 737-600 LN-RRC, Stockholm/Arlanda by cedlind, on Flickr

Air Berlin Boeing 737-800 D-ABKN, Stockholm/Arlanda by cedlind, on Flickr

Iberia Airbus A321 EC-JWR, Stockholm/Arlanda by cedlind, on Flickr

Thai Airways Boeing 747-400 HG-TGF, Stockholm/Arlanda by cedlind, on Flickr

Qatar Airways Airbus A330-300 A7-AEE, Stockholm/Arlanda by cedlind, on Flickr

Virkelig flotte og skarpe bilder, Qatar er en vakker og imponerende maskin :)
Hvor på Arlanda er bildene tatt ? En stund siden jeg var der så jeg er litt usikker på hvor du har stått.

TK :fly

Lekker serie. Qatar er uten tvil en favoritt, men skal ikke kimse av resten av bildene heller. Snasent :lol:

Knallfine bilder fra Arlanda som våre svenske venner kunne blitt litt flinkere til å dele med oss. Meget fine bilder:D

Fine bilder som var veldig kjente. Jeg stod på motsatt side av deg og tok bilder ser det ut til. Dette er vel fra 01L. Jeg stod på motsatt side sammen med en liten gjeng. Så det var endel folk oppe på knausen på motsatt side, så du var vel en av de da.. :D

Fine bilder som var veldig kjente. Jeg stod på motsatt side av deg og tok bilder ser det ut til. Dette er vel fra 01L. Jeg stod på motsatt side sammen med en liten gjeng. Så det var endel folk oppe på knausen på motsatt side, så du var vel en av de da.. :D

Ser man det. Liten verden! :)
Stod litt på siden på haugen der. Dvs. Vi gikk forbi der hvor den var på det høyeste og stod noe lengre ned.

Forøvrig takk for alle fine kommentarer :)

Back