• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Årets "påskepapptips" på Scanair.no

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Årets "påskepapptips" på Scanair.no

Ukens Scanvin tips kommer fra Puglia i Italia og den finnes både på papp og glass. da Luca Primitivo Merlot 2005 koster NOK 344,90 (NOK 99,90 for flaske) og passer spesielt godt til påskelammet - men også til retter av svin og til ost.

Litersprisen synker fra NOK 133.20 til NOK 114,97 når man kjøper den på papp...

da Luca`n er dyp rød av farge. Har en aroma preget av røde og mørke bær, innslag av røyk og morellkjerne.

God vin - også til påskekrimmen...

Re: Årets

Originally posted by EB
Litersprisen synker fra NOK 133.20 til NOK 114,97 når man kjøper den på papp...

Jo, men da må du også ta høyde for pappsmaken som følger med!!

BF:cool2

Kompisen min jeg spiste fårikål sammen med på lørdagskvelden hadde kjøpt inn en pappvin og en Ygay. Begge falt i smak! Sakset fra Aftenposten

3609 Ygay Reserva 2001, Bodegas Marques deMurrieta, Rioja.
Kr. 183,–. 88 poeng
Du bare må prøve 2001-årgangen fra Rioja. Den er perfekt. FraMuga, Murrieta, CUNE. Fantastisk, og helt moden og åpen nå. Her har jeg plukket ut en av de mest erketypiske produsentene i området. I smaken kjøttfull, mørkemoreller, bark, lær, rått kjøtt. En robust og ganske svær vin. Og her er det trøkk nok . . .

46023 Durius Tempranillo 2005, Arribes del Duero
3 ltr. Bag-in-box.
Kr. 299,–. 80 poeng
En svært prisgunstig pappvin med «spansk» smak, morellfruktighet, passe fat. Og bra fylde. Satt ned i pris fra 1. februar. Tilsvarer en flaskepris på 75 kroner. Dette er en av de lureste pappvinene i øyeblikket.

Pappvin er helt ok... dekanter den og jeg tviler på at noen tenker "papp"!

Back