Årets Iraklion/HER/LGIR (Kreta) spottetur

TKDahl

The Heraklion Spotter :)
Årets Iraklion/HER/LGIR (Kreta) spottetur

Da var alt klart for årets spottetur til Kreta Iraklion med avreise den 12/)
I år blir det tur uten resten av familien, så fotografering på/rundt Iraklion, Nikos Kazantzakis Airport blir høyt prioritert, Har en del spennede maskiner i kikkerten bla. IL-96 og en del andre fra øst.
De dagene jeg ikke reiser inn til Iraklion så har jeg som vanlig god oversikt over alle flight'r siden de kommer rett over pool'n på hotellet:shjkåll:
Dætta blir topp.

TK

Re: Årets Iraklion/HER/LGIR (Kreta) spottetur

Da var alt klart for årets spottetur til Kreta Iraklion med avreise den 12/)
I år blir det tur uten resten av familien, så fotografering på/rundt Iraklion, Nikos Kazantzakis Airport blir høyt prioritert, Har en del spennede maskiner i kikkerten bla. IL-96 og en del andre fra øst.
TK

Du burde jo fly IL-96 minst en´ av veiene .. :)

Du burde jo fly IL-96 minst en´ av veiene .. :)

Hadde ikke vært meg i mot men, dette er en "lavbudget-tur" så det får bli en annen gang :)
Men skal kose meg med sol, strand, varme, kjølige drikker og masse fly ;)
Har fått kontakt med en lokal spotter med gode forbindelser så det er en mulighet for noen close up's hvis alt klaffer.

TK

en kjapp status fra Kreta, fått IL-96, ny TUI logojet, diverse østblokk, fylt opp ett minnekort og et par Israelske og stiftet nærmere bekjentskap med Israelsk sikkerhetstjeneste, med andre ord en flott og begivenhetsrik dag og klar for nye dyster i morgen sammen med mine nye Greske spottervenner :-)

Aj aj, høres spennende ut ja! Ser det er bra temp. der nede også,
selv reiser jeg nedover til PMI i 14 dager i morgen - er nok neppe
så mye "eksotisk" på flyplassen der nede, men trafikkmessig er
det full rulle ja.

ingen problem med politi eller overivrige israelske sikkerhetsfolk i dag men ca 300 nye bilder på brikka, bla nylakkert Tomas Cook Scandinavia A330 uten logoer med mere:-) klar for mer i morra. P.s send flere minnekort.

Back