• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Antonov til Oslo

stakan

Newcomer
Kom akkurat hjem fra fjellet!

Litt stressa med utpakking og greier, men fikk akkurat med meg da jeg svitsjet innom SVT 1 pa Hytta om ett flybesok pa Oslo i morgen eller Tirsdag.

Pa Tv var det pakking av kjoele konteinere og annet for a frakte svenske dode hjem fra Phuket. Det hadde tatt tid a booke dette flyet fordi de trengte nettopp dette storste flyet som fantes. De sa pa TV at dette var verdens storste transportfly. Den skulle Via Oslo pa vei tilbake til Arlanda. De viste blilder av flyet, og for meg lignet det pa Antonov (225).

Da lurer jeg, far Gradermoen besok av denne maskinen som jeg tolket som ANTONOV 225. Noen som kan finne dette ut, eller har jeg tolket og sett feil altsaa en AN 124.

Blir det forste gang en av disse besoker Oslo.

Replying to Topic 'Antonov til Oslo'

Var nok en AN 124 du så. Så de samme bildene på tv i går.

Var en An-124 ja :)

Skulle først fly ned til Phuket med kjølere/kister fra Stockholm, så returnere for å hente ting fra Oslo.

Det har nå vært etter hvert ganske mange besøk på OSL av An-124, søk på Airpics, så får de se en del av dem....

Avhengig av hvilken maksin, selvsagt, om den har vært her før. Men vi er mange som like å se den om igjen....

Back