J JanSev ScanFlyer Silver 6 Jul 2012 #1 Antonov An-30 Gardermoen 6 juli 2012 Inger og "Sofus" speider etter "Asiana Cargo"
K Kanon ScanFlyer Gold 6 Jul 2012 #2 Flotte bilder av et stilig fly :up: Aerofotogrammetrica logoen var stilig.
I inger ScanFlyer Gold 6 Jul 2012 #3 Vi speidet heller etter den heldige spotteren som fikk se Antonoven på nært hold, :hi2 men vi fikk selvsagt Asiana inn i kveld også Flotte bilder, Jan Inger Last edited: 6 Jul 2012
Vi speidet heller etter den heldige spotteren som fikk se Antonoven på nært hold, :hi2 men vi fikk selvsagt Asiana inn i kveld også Flotte bilder, Jan Inger
L Lasse ScanFlyer Blue 7 Jul 2012 #4 Tøffe bilder av en, etter min mening, ufyselig stygg maskin. Men det er vel gjerne heller ikke meningen at den skal være vakker...
Tøffe bilder av en, etter min mening, ufyselig stygg maskin. Men det er vel gjerne heller ikke meningen at den skal være vakker...
viking1965 ScanFlyer Silver 7 Jul 2012 #5 Noen flyfotografer har finere kontor enn andre Flotte bilder,Jan
GF1 ScanFlyer Gold 8 Jul 2012 #9 Jeg fikk med meg det flyet da det tok av lørdag morgen. Styggpen, ja. Det holdt på med motorkjøring svært lenge.
Jeg fikk med meg det flyet da det tok av lørdag morgen. Styggpen, ja. Det holdt på med motorkjøring svært lenge.