Antonov AN-225 Mriya til Billund 04/05FEB22

Re: Mriya til Billund

Regner kansje med at 3000 er for mye betale(danskebåt. fly er ca 5000 stavanger den helga)

Vel fra oslo med Norwegian 750(1250 retur søndag sas har den prisen lørdag) men regner nok med overnatting billlund, togbilett danmark osv.
ikke funnet noen direkte til billund.

Billund flyves OSL-BLL flere gange om ugen. danske togbilletter er dyre så bare flyv direkte BLL istedet. NAX operere. fra Stavanger skal du lige over Oslo dog.

Overnatning i små byer er generelt dyrt i Danmark, overnat i Vejle, Esbjerg eller Aarhus hvor du kan sove lidt billigere.

4. februar ?

613d7594-68e0-4bfe-8609-21708f09cab5.jpg

Hva er det som skal flys inn/ut av Billund? Virker som en hel del frakt hvertfall

Hva er det som skal flys inn/ut av Billund? Virker som en hel del frakt hvertfall

Lige siden coronaens start har Billund været centrum for værnemidler. Lige i øjeblikket er det masser af selvtest der ankommer. Nu er Billund i forvejen pæn store på fragt med daglige kurer fly fra DHL, TNT Fedex og UPS. Mange andre spedionsfirmaer er repræsenteret i lufthavnen. Turkish Airlines Cargo har bla. 3 ugentlige Dertil kommer at det ikke er usædvandlig med 747 fragtfly og fra tid til anden også Antonov 124 med altmuligt gods til og fra lufthavnen. AN 225 ved jeg ikke hvad den kommer med, eller hvad den skal hente, jeg tvivler meget på at det er værnemidler.

4. februar? Spændende! Nu bor jeg langt ( SV-lige Fyn) fra BLL, og jeg kører
ikke 140 km i buldermørke for at se et fly lande! Men, HVIS flyet kommer sydfra og HVIS det skal lande på bane 27, vil det flyve op langs Lillebælt, inden det
drejer på finale mod BLL. Så er det vist lige før, jeg kan høre flyet ude på min altan! :p

Fargo flighter er notorisk ustabile. Veldig vanskelig å tro på noe som helst.

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

Fargo flighter er notorisk ustabile. Veldig vanskelig å tro på noe som helst.

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk
Koster vel ca like mye som Norse premieren jeg tipper koster. om jeg så hadde tenkt meg nøye om først(avhengig av fint vær der neste uke).

Back