• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

ANA 787-interiør

Hypern

ScanFlyer Rusty
ANA 787-interiør

Ser at FRA-Haneda er bookbar på miles, også i Business på både NH203 og NH204.

Hmm det er vel ikke så verst? ANA har vel lieflatseter i 787en sin? Er vel neppe noen F class på den da?
 
Re: ANA 787-interiør

Kan ikke skjønne at de på noen rader kun har et sete i midten på business klass. Det må da vel gå ann å ha en lik konfigurasjon som på 77W deresdet er jo masser av plass og man kan alikevel ha det slik at alle har direkte tilgang til midgangen, eller blir 787 for smal?
 
Re: ANA 787-interiør

Kan ikke skjønne at de på noen rader kun har et sete i midten på business klass. Det må da vel gå ann å ha en lik konfigurasjon som på 77W deresdet er jo masser av plass og man kan alikevel ha det slik at alle har direkte tilgang til midgangen, eller blir 787 for smal?

Det er x- -x- -x og x- xx -x på annenhver rad, dvs. 1+1+1 og 1+2+1 på 787 ser det ut som. På 777-300ER er det 1+2+1 på samtlige rader. Setetypen er det samme på begge fly.
 
Re: ANA 787-interiør

Det er x- -x- -x og x- xx -x på annenhver rad, dvs. 1+1+1 og 1+2+1 på 787 ser det ut som. På 777-300ER er det 1+2+1 på samtlige rader. Setetypen er det samme på begge fly.

Akuratt, mener at de burde gått for en 1+2+1 på 787 også. Da de enkelt kunne hatt dette uten at det hadde gått utover komforen til passasjerene og alle ville fremdeles ha direkte adgang til midgangen og ANA hadde fått større inntekt på flygningene.
 
Re: ANA 787-interiør

Akuratt, mener at de burde gått for en 1+2+1 på 787 også. Da de enkelt kunne hatt dette uten at det hadde gått utover komforen til passasjerene og alle ville fremdeles ha direkte adgang til midgangen og ANA hadde fått større inntekt på flygningene.

Kroppen er ikke bred nok til å få dette til. I praksis så er den 2 + 3 + 2 i forhold til bredde på seter. Siden de går inn i hverandre blir det derfor bare sete på annen hver. Alle har uansett tilgang til midtgang. Annenhver rad på midtraden har faktisk utgang på begge sider.
 
Re: ANA 787-interiør

Biz-setene på innenriksversjonen er noe enklere en de som brukes på IC, men ANA slår på stortromma i oppstartsperioden :

* For a limited period, B787 Premium Class seats on domestic routes will feature ANA BUSINESS CRADLE seats.
 
Back
Top