svgspotter ScanFlyer Gold 28 Nov 2009 #1 Hei. Trenger å vite alle NAX flightene. LN-KKW? eller LN-NOS? :lol: ENZV
BSSW Browncoat 29 Nov 2009 #2 Det har blitt nevnt før. Skal du ut å spotte så ser du reg når flyet lander eller tar av! Ikke spør om reg slik som dette...
Det har blitt nevnt før. Skal du ut å spotte så ser du reg når flyet lander eller tar av! Ikke spør om reg slik som dette...
Lennart ScanFlyer Rusty 29 Nov 2009 #3 BSSW said: Ikke spør om reg slik som dette... Click to expand... Hvorfor ikke ? :drunk:
Savipix ScanFlyer Rusty 29 Nov 2009 #4 Hur många NAX flighter landar/startar på SVG en söndag? Sen så är det ingenting man "behöver"(trenger) veta.
Hur många NAX flighter landar/startar på SVG en söndag? Sen så är det ingenting man "behöver"(trenger) veta.
BSSW Browncoat 29 Nov 2009 #5 Leorim said: Hvorfor ikke ? :drunk: Click to expand... Fordi da blir de som finner reg drittlei, og ikke gidder å finne reg til ham. Selv om det kun er enkle flighter det er snakk om... EDIT: Og som Savipix sier, dette er ikke noe han "trenger" å vite. Når han uansett finner det ut når han er der...
Leorim said: Hvorfor ikke ? :drunk: Click to expand... Fordi da blir de som finner reg drittlei, og ikke gidder å finne reg til ham. Selv om det kun er enkle flighter det er snakk om... EDIT: Og som Savipix sier, dette er ikke noe han "trenger" å vite. Når han uansett finner det ut når han er der...
LCH78 www.lch78.net Medlem 29 Nov 2009 #6 Savipix said: Hur många NAX flighter landar/startar på SVG en söndag? Click to expand... ca 13 +/- (var iallfall det jeg fant med å søke i amadeus )
Savipix said: Hur många NAX flighter landar/startar på SVG en söndag? Click to expand... ca 13 +/- (var iallfall det jeg fant med å søke i amadeus )
LN-MOW Flyklapper Medlem 29 Nov 2009 #7 Give him a break ... svgspotter - hvis du ønsker registreringsinfo, gjør det med konkrete rutenumre eller registreringer. De som har tilgang til slik informasjon har det når de er på jobb, og da har de som regel ikke tid til å grave frem slke mengder med informasjon.
Give him a break ... svgspotter - hvis du ønsker registreringsinfo, gjør det med konkrete rutenumre eller registreringer. De som har tilgang til slik informasjon har det når de er på jobb, og da har de som regel ikke tid til å grave frem slke mengder med informasjon.
LN-MOW Flyklapper Medlem 29 Nov 2009 #8 Savipix said: Hur många NAX flighter landar/startar på SVG en söndag? . Click to expand... Det har 16 avganger i dag, ser jeg av min iPhone ..
Savipix said: Hur många NAX flighter landar/startar på SVG en söndag? . Click to expand... Det har 16 avganger i dag, ser jeg av min iPhone ..
svgspotter ScanFlyer Gold 29 Nov 2009 #9 Leorim said: Hvorfor ikke ? :drunk: Click to expand... Sier det samme! Why? :8:
BSSW Browncoat 29 Nov 2009 #10 svgspotter said: Sier det samme! Why? :8: Click to expand... Og jeg har svart dere begge... BSSW said: Fordi da blir de som finner reg drittlei, og ikke gidder å finne reg til ham. Selv om det kun er enkle flighter det er snakk om... EDIT: Og som Savipix sier, dette er ikke noe han "trenger" å vite. Når han uansett finner det ut når han er der... Click to expand...
svgspotter said: Sier det samme! Why? :8: Click to expand... Og jeg har svart dere begge... BSSW said: Fordi da blir de som finner reg drittlei, og ikke gidder å finne reg til ham. Selv om det kun er enkle flighter det er snakk om... EDIT: Og som Savipix sier, dette er ikke noe han "trenger" å vite. Når han uansett finner det ut når han er der... Click to expand...