Alle flyentusiasters drømmebil? ;)

SKJ313

ScanFlyer Blue
Alle flyentusiasters drømmebil? ;)

https://www.motor1.com/news/384504/aston-martin-dbs-superleggera-concorde/

Litt av en hyllest til et av de (om ikke det) mest ikoniske flyene noensinne! :)

aston-martin-dbs-superleggera-concorde-edition.jpg

Re: Alle flyentusiasters drømmebil? ;)

Må ha!:colgate:

..........................…

Kan forøvrig ambefale Bristol Air Museaum der den concorden (G-BOAF) står på med det sterkeste. Uten tvil den best bevarte concorden jeg har sett, mye bedre opplevelse og mye bedre bevart enn de som står ute i New York, Sinsheim og på LHR (de jeg har sett andre steder). Ikke noe plexiglass i kabinen, noe tyskerne har dilla på, noe som betyr at man kan ta mye bedre bilder. De er også et spektakulært lysshow på utsiden som gjør at flykroppen blir et gedigent lerret. Man får uten tvil gåsehud.

Kan forøvrig ambefale Bristol Air Museaum der den concorden (G-BOAF) står på med det sterkeste. Uten tvil den best bevarte concorden jeg har sett, mye bedre opplevelse og mye bedre bevart enn de som står ute i New York, Sinsheim og på LHR (de jeg har sett andre steder). Ikke noe plexiglass i kabinen, noe tyskerne har dilla på, noe som betyr at man kan ta mye bedre bilder. De er også et spektakulært lysshow på utsiden som gjør at flykroppen blir et gedigent lerret. Man får uten tvil gåsehud.
Fordelen med Sinsheim er at det står en TU-144 ved siden av.
4e62dbd766777d157e06b7703209ad35.jpg

Sent fra min HD1913 via Tapatalk

Fordelen med Sinsheim er at det står en TU-144 ved siden av.

Men det er den eneste fordelen og. Begge de maskinene er i ganske dårlig forfatning, det lekker vann inn og det gror mose i kabinen. Så egentlig et ganske trist syn.

Men det er den eneste fordelen og. Begge de maskinene er i ganske dårlig forfatning, det lekker vann inn og det gror mose i kabinen. Så egentlig et ganske trist syn.
Trist, var ikke så ille for 4-5 år siden da jeg var der sist.

Sent fra min HD1913 via Tapatalk

Back