Re: Aldri feil med lørdag
Morn fra Faulty Hotel Førde, eller Thon PartnerHotel Førde. Jeg kom hit sent i går kveld, rett etter et fotball lag, der alle skulle bo 2 på hvert rom, men resepsjonisten visste ikke hvilke rom som var med dobbeltseng, enkeltseng eller det de ville ha, dobbeltrom med enkeltsenger, eller der dobbeltsengen bestod av 2 senger som kunne skilles. Dermed tok det masse tid med innsjekk. Sjåføren deres hadde fått beskjed han kunne parkere oppe bak hotellet, men der var det 6 tonn akseltrykk, da det var øverste etasje i parkeringshuset. Bussen veide visst 13 tonn på bakakselen....
Rommet er trangt og lite, men rent og moderne. Alarmen på hustelefonen gikk på kl 06:30 Ikke morsomt når man skulle sove lenge og la seg 01:00
I frokostsalen var det skummet og lett melk, appelsin og eple juice, sjokomelk og smutie. Alle var tomme og glass var det heller ikke, bare (kaffe)kopper. Kaffe maskinen var det også noe galt med. 75% av bordene hadde vært i bruk, men ikke blitt ryddet av. Kjøkken personalet så jeg bare noe til da hun måtte komme med ny skummet melk.
Senere kom resepsjonisten og ryddet av bordene. Nå er det øyeblikkelig utsjekk og så skal jeg sove i egen seng i natt.
Hva er alle disse problemene mot det faktum at det var en kollisjon i nabokommunen til Førde i natt, der 1 bil tok fyr og de 3 "ungdommene" i den brandt opp.
Ha en bedre dag og ikke minst bedre start på dagen en meg.