Aldri feil med lørdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Aldri feil med lørdag:-)

God morgen fra den blå stuen. Peisen knitrer og kaffen er servert. Gårsdagens D2 i papirutgave skal nytes og det er vel rett og slett det jeg har av planer. Best lørdag ønskes.

Re: Aldri feil med lørdag:-)

Morn fra Tønsberg. Her setter man seg snart i bilen retning OSL og satser på å ankomme ARN i løpet av dagen. Der ser det ut til at man skal få teste svensk buss for tog inn til byen. Så får man se hva man finner på der borte resten av helgen

God morgen lørdag fra Central World, Bangkok. Her forsøkte en seg på ny kaffesjappe i dag, dobbel pris og ikke noe spesielt så det blir Café Amazon igjen neste gang.
I dag tenkte en å ta turen til True Digital Park. Dette er et gigantisk kombinert shopping, kontor og leilighets kompleks og skal visstnok ha mye fancy digital arkitektur.
Ellers har en funnet en MD82 café og en 747 Café her som også skal avlegges en visitt, men det blir ikke i dag.
Ha en flott lørdag :)

09b922e5a1b56ada4f691fb8e537d3a5.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Tjøme. Her skal vi hjelpe svigerfar med både båt og ved. Så er vel da bare å trå til. Ha en fin dag

God morgen fra Oslo og første dag i høstferien[emoji846] Snart går turen til OSL hvor man skal ut å fly med Air France. Planen er å ende opp i Bordeaux i løpet av kvelden. Ha en strålende helg!

alicante avgang, aldri sett så mye folk her, smekkfullt som omtrent som Karl Johan 17. mai, og ledige steder å sitte. terrassen smekkfull av røykende, tror det er mest engelske charterturister. SAS hadde til og med en innsjekkingsskranke designated for Kristiansand.
her bruker det ` ta to minutter å sjekke inn hos SAS, og sikkerhetskontrollen er det ikke kø i, men ikke idag.

God morgen fra Kongsberg.

Stille og rolig her i dag. Datter har dradd til Oslo med noen venninner og sønnen purker og sover. Det betyr en fredelig morgen for far. Ingen store planer i dag utover å få meg litt trim. Gårsdagens prøver viser klar bedring og formen føles også bedre enn på lenge. Det er bra. Ser ut til at forrige sjau på Riksen har vært vellykket.

Morn fra Faulty Hotel Førde, eller Thon PartnerHotel Førde. Jeg kom hit sent i går kveld, rett etter et fotball lag, der alle skulle bo 2 på hvert rom, men resepsjonisten visste ikke hvilke rom som var med dobbeltseng, enkeltseng eller det de ville ha, dobbeltrom med enkeltsenger, eller der dobbeltsengen bestod av 2 senger som kunne skilles. Dermed tok det masse tid med innsjekk. Sjåføren deres hadde fått beskjed han kunne parkere oppe bak hotellet, men der var det 6 tonn akseltrykk, da det var øverste etasje i parkeringshuset. Bussen veide visst 13 tonn på bakakselen....
Rommet er trangt og lite, men rent og moderne. Alarmen på hustelefonen gikk på kl 06:30 Ikke morsomt når man skulle sove lenge og la seg 01:00
I frokostsalen var det skummet og lett melk, appelsin og eple juice, sjokomelk og smutie. Alle var tomme og glass var det heller ikke, bare (kaffe)kopper. Kaffe maskinen var det også noe galt med. 75% av bordene hadde vært i bruk, men ikke blitt ryddet av. Kjøkken personalet så jeg bare noe til da hun måtte komme med ny skummet melk.
Senere kom resepsjonisten og ryddet av bordene. Nå er det øyeblikkelig utsjekk og så skal jeg sove i egen seng i natt.

Hva er alle disse problemene mot det faktum at det var en kollisjon i nabokommunen til Førde i natt, der 1 bil tok fyr og de 3 "ungdommene" i den brandt opp.

Ha en bedre dag og ikke minst bedre start på dagen en meg.

God morgen fra Lillestrøm. Kaffen står på, ventenespresso er i koppen. Ovnen venter på rundstykker. Alt er nice.

Etter frokost blir det å trene litt og hamstre litt bonusproviant før det bare er deilig lørdag hjemme.

Ha en Ekstra Best dag!

God morgen fra Knausen. Litt i bakrus her etter middagen hos naboen, men kanskje mer på påkosten på 250k(!) i går på skjulte motorskader på den ellers så strøkne imnbyttebilen. Var kvalm i 22 minutter, men med junior på slep med sitt glade sinn rettet fort opp. Nå står det i alle fall en symaskin med masse hester på tunet.

I kveld er det dampet klippfisk & bacon med dragen som bestilt.

IMG_8100.jpeg

God dags fra sentrale deler av EU og fint sommervær. Halve befolkningen løper rundt i enten lærshorts eller kjole i dag så noe er på gang. Slapper av med kjØLig drikke som de har store kvanta av. Ha en strålende feiring av oktober i september...

Underlig hvor like tidene blir når man sykler samme runden som oppvarming til trenging annenhver dag sånn ca. I dag syntes jeg det gikk forfeeeeerdelig trått. Her om dagen syntes jeg det ikke som ei kule.

Men over all, de siste 5 rundene, har det skilt med totalt 4 sekunder.

Mon tro det kan skyldes at jeg alltid nynner på samme låt inni hodet. Hm.

G’moorgen. Alt for mye på plakaten i dag. Så da flyter det sikkert over til i morgen. Grompf.

Back