Alaska kvitter seg med Airbus og Dash innen utgangen av 2023

OttoL

ScanFlyer Crusty
Medlem
Fra Jason Rabinowitz:
https://twitter.com/AirlineFlyer

Men siden de beholder Embraer-maskinene er de ikke "Proudly all Boeing", som de tidligere vel har hatt på de fleste Boeing-flyene sine. Airbus-flyene fikk de jo med på kjøpet da de slo seg sammen med Virgin America.

Re: Alaska kvitter seg med airbus og Dash innen utgangen av 2023

Og Embraerne er jo teknisk hos Horizon

Ikke mye Virgin igjen der. Litt synd, hadde veldig godt produkt. Det har/hadde Alaska og, men stor forskjell på og fly Menn til Alaska og manbuns fra SF til NY.
Har 50 stykker jeg jobbet med i Virgin, de jeg har kontakt med er ikke positive til og bytte til røret fra 60 tallet.

Re: Alaska kvitter seg med airbus og Dash innen utgangen av 2023

Og Embraerne er jo teknisk hos Horizon

Og hos Skywest - begge har «operated by …..» under Alaska Logo’en - og ombord er det lett aa kjenne igjen Horizon som har en annen Inflight Service (bedre !)

Er ellers enig med Midtiblinken at Virgin America var meget bra - savner dem. Alaska var meget bra dengang min kone var Flyvertinne der, de er igjen meget bra - utvilsomt foerste valg her

Ikke mye Virgin igjen der. Litt synd, hadde veldig godt produkt. Det har/hadde Alaska og, men stor forskjell på og fly Menn til Alaska og manbuns fra SF til NY.
Har 50 stykker jeg jobbet med i Virgin, de jeg har kontakt med er ikke positive til og bytte til røret fra 60 tallet.

Er vel få piloter som foretrekker 737 over 320

N921VA får æren av å fly siste avgang. AS1126 Seattle-LAX i kveld. N922VA flyr akkurat nå den nestsiste ... (Bilde: Seattle 2021 - eget)

sea02.jpg

Ikke mye igjen av Virgin America…I starten sa man vel at flere elementer av det Virgin America tilbød skulle videreføres og gjenkjennes i nye Alaska. Ble det slik?

Back