Al Maha Services - Doha

Furahini

ScanFlyer Blue
Hei!

Jeg fikk plutselig inn en tur/retur JNB-OSL til neste uke, hvilket betyr at jeg blir gull hos QR. Jeg har enda 4 tur/retur OSL-JNB neste aar, og lurer paa om noen her har benyttet seg av Al Maha transfer i DOH noengang? Dette er visst gratis for gullmedlemmer og tenkte meg aa benytte meg av det neste aar (flyr Y, dersom det ikke kommer noen gode tilbud). De har et vell av forskjellige pakker paa nettsiden deres saa lurte paa hvilken av disse som er for gullmedlemmene, og om noen vet hvilken lounge de snakker om? Vet de har en egen lounge i en egen bygning, men det staar og noe om Oryx-loungen. Denne er jeg i hver gang og syns ikke noe saerlig om den saa haaper jo det er en annen for gullmedlemmer..? Noen som vet?

Last edited:
Hallo der,

Dersom du reiser i Y og er i transit, så er det i praksis kun fast track gjennom security og så blir du eskortert til Oryx Lounge, eller direkte til gaten om det er dårlig tid. Så dersom du har en kort connection, så kan det lønne seg å bestille Al Maha (spesielt siden det er gratis for deg), men med en mere vanlig connection så er det nok ikke store forskjellen.

Om du ønsker å bli møtt, eller levert direkte til, ved flyet, så må man lage en egen booking av en pakke som inkluderer dette gjennom Al Maha.

Back