Hei, jeg vet ikke hva KLM deler ut, men ut fra egen erfaring så kan det nok lønne seg å ha med litt saker og ting som du kan dele ut litt etterhvert for å sysselsette din datter. Litt tegnesaker, blader, osv. kan nok være en fin ting. En aldri så liten overraskelse i form av et lite kosedyr av noe slag vet jeg at iallefall min datter ville satt pris på.
Ta med noe selv, du. Selv om selskapene ofte deler ut noe, kan du ikke være sikker på å få noe, eller at de faller i smak. Uniset er fint (sånne "klistremerker" som kan tas av og på), og gjerne noe å tegne/fargelegge med. Vet ikke hva KLM bruker til ATL, og om det er PTV, men om det er er gjerne utvalget av barnefilmer ganske lite, så det er ingen ulempe å ha med noe man kan se film på ferdig lastet med barnefilmer. En 3-åring er kanskje i minste laget, ellers er jo også Nintendo DS også en sikker vinner for barn
Har lagt over noen filmer på en netbook som hun skal få bruke under turen. Fiffi, Elias osv hehe Blir nok bra. Ja, greit å ta med noen ting som hun kan få underveis. Turen kan nok bli lang nok, får håpe vi alle tre får noen timer shuteye underveis. Tripreport kommer nok etterhvert.
Nærmer seg takeoff nå.. Lørdag kl 0620..
Takk for god hjelp alle som har bidratt til mine spørsmål opp mot turen.