Han sleit vel litt med å holde seg unna crowdline så det ble vel en liten tilsnakkelse etterpå. Har jeg hørt rykter om. Åkke som var det vel det mest imponerende displayet på det flyshowet synes nå jeg.
Akkurat som DC-9 på Værnes i 96 og SAS 737 på Sola i 2007.
"Oppvisningen" på Sola førte til mer enn applaus fra deler av publikum.
Uten at jeg vet noe, så lurer jeg på om det har gått utover G-grensene.Bumper denne jeg, hva gjorde de galt? Og til kommentar om struktur, menes det at flyet ble utsatt for alt for store påkjenninger?
Så ut som de tok han *litt* lengre ut enn hva SAS har gjort de siste årene. Er jo da det ser kulest ut![]()
737en tåler en hel del jaJa det er klart det må ha vært G-krefter over hva flyet er skapt for å tåle om det ble strukturelle skader (eller liknende)737'en tåler nok en god del, men hvor mye er vel en annen sak.
Kult ser det ut ja, også helt til noen sutrer over at det var skummelt eller utenfor reglene (til tross for at det var fullstendig trygt og forsvarlig). Det er da det blir kjedelig![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.