Airlink i Sør-Afrika
Fyttikatta, Widerøe har et stykke jobb å gjøre.
Jeg har nå hatt to turer med Airlink t/r JNB-CPT-JNB i Emb 190/195. Riktignok foran den gardinen som ikke er der, men allikavæl’a!
Det var slett ikke halvgæernt baki heller, bare for å nevne dét. Den eneste forskjellen jeg så var at de fikk kaffen i pappkrus, her var det porselen. Og sikkert et knepp opp på serveringen også, men de fikk gode porsjoner baki også.
Foran var det 1+2, standard 2+2 baki. God benplass foran, helt greit bak.
Airlink virker proffe, serviceminded og ser ut til å ha det meste greit på stell. Og når noe som helst er «greit på stell» i Afrika er det veldig, veldig mye bedre enn det meste annet.
På PA’n kaller de seg selv «South Africa’s most reliable airline» uten at jeg aner hvordan de er.
Nuff said, bildene taler for seg selv. Som sagt, vingen er ikke så langt unna Sydpolen nerri her..! Makan.
Fyttikatta, Widerøe har et stykke jobb å gjøre.
Jeg har nå hatt to turer med Airlink t/r JNB-CPT-JNB i Emb 190/195. Riktignok foran den gardinen som ikke er der, men allikavæl’a!
Det var slett ikke halvgæernt baki heller, bare for å nevne dét. Den eneste forskjellen jeg så var at de fikk kaffen i pappkrus, her var det porselen. Og sikkert et knepp opp på serveringen også, men de fikk gode porsjoner baki også.
Foran var det 1+2, standard 2+2 baki. God benplass foran, helt greit bak.
Airlink virker proffe, serviceminded og ser ut til å ha det meste greit på stell. Og når noe som helst er «greit på stell» i Afrika er det veldig, veldig mye bedre enn det meste annet.
På PA’n kaller de seg selv «South Africa’s most reliable airline» uten at jeg aner hvordan de er.
Nuff said, bildene taler for seg selv. Som sagt, vingen er ikke så langt unna Sydpolen nerri her..! Makan.
Attachments
Last edited: