Airliners.net NWA bilde nå Delta Airlines

FlyboyKarsten

ScanFlyer Gold
Airliners.net NWA bilde nå Delta Airlines

Satt litt på Airliners.net og fant et bilde av Northwest Airlines (NWA). Som i dag heter Delta airlines siden dem kjøpte dem opp, personlig synes jeg dette er dumt. Jeg likte Northwest Airlines godt og ikke minst fargen/liveryet på flyene deres. Så her er et bilde av Northwest Airlines som nå er en av Delta Airlines A330, flott maskin i pene farger. http://www.airliners.net/photo/Nort...2018900/&sid=756b68f0cbffcc20a53a25906005b0ab

Re: Airliners.net NWA bilde nå Delta Airlines

Greier aldri å komme over hvor mange Delta fly det er på AMS samtidig!

Personlig synes jeg ikke NWA liveryet var noe vakkert, Delta flyene er mye pengere å se på. Men det er nå meg...

Jeg er enig i det Egenes er enormt med Delta på AMS. Men NWA sin livery var pen, men nå er det jo delta, jeg føler det er litt kjedelig men har ikke sett på så mye Delta sitt livery enda.

747 ble utrolig flott. Men kan være siden den nettopp ble nylakert men synes Delta er litt "kjedelig" i fargene vet ikke hvorfor.

Har absolutt sett verre liveries enn NWA, men jeg syns Delta sitt er penere. Delta sitt livery er etter min mening et eksempel på hvordan man gjør det beste ut av et eurowhite-livery. Det som appelerer til meg er navn på sida i skikkelig skrift: ikke noen forkortelser, ukorrekt kapitalisering (f.eks. nwa, easyJet) eller internettadresser, og ikke minst et fargerikt sideror, gjerne inspirert av nasjonalflagget dersom det er snakk om en flag carrier. British Airways og South African er andre gode eksempler på dette:
2060142.jpg

South_African_Airways_Airbus_A340-600_PER_Monty-1.jpg

Men jeg kan godt forstå at mange syns eurowhite-liveries kan være litt kjedelige - det er mange kjedelige eurowhites der ute.

personlig synes jeg dette er dumt. Jeg likte Northwest Airlines godt

Mener du at NWA var bedre enn Delta som flyselskap, og på hvilken måte? Delta har et effektivt system som funker bra, med gode muligheter for rask transit og god plassering av huber rundt om i verden... Over til bildet er det ikke det mest spesielle jeg har sett, men må si det representerer en æra med NWA som nå er over - likevel førte det jo til større tilbud fra ett og samme flyselskap. Mye artige minner som finnes på airliners, ja...

I Tokyo er det DL og UA som har HUBS....
Der er vel 10-12 UA fly på samme tid, og nogenlunde det samme med DL. og det er hver eftermiddag...
Har ikke talt DL afgange fra NRT, men det er mange, rigtig mange
Hilsen Ole

Hvis noen finner bilder av DL 747-100 fra tidlig sytiåra kan man sammenligne. Hadde den ORD-MIA . Uten å dra fram logboka tror jeg det var 1971... På den tiden med 9 i bredden i økonomi. Har bilde et eller annet sted..

Back