Det tok en 8-9 dager.Regner med at dem har mange bilder å se
gjennom der vær dag.
Bildet mitt er her:http://www.airliners.net/photo/Norwegian-Air-Shuttle/737-8JP/1820681/M/
Vidar
Alt mellom 1-2 uker er "normalt" i køen, har selv gitt opp etter at de nok engang har økt kravet for å få inn bilder.
Gir "beng" i å prøve å få inn på A.net. Mer koselig å legge ut bilder her for da får man både ris og ros, eller bare ros eller bare ris og litt ros :lol:
Og hvor er det en god ide' å selge disse?Jeg ser Flickr ikke duger iallefall for min del....
Hvor er det du legger bildene dine ut slik at du får de solgt? Tips mottas med takk![]()
Jeg fjernet alle bildene jeg hadde der. For meg ser det ut som A.net er mer interessert i de best tekniske tatt bildene, og ikke selve motivene på bildene. Har selv hatt bilder nektet adgang pga '1 degree off level', 'too much contrast' osv. Jeg redigerer bildene mine så lite som mulig. Der er tonnevis av "dårlige" bilder (per A.net sine egne regler) som blir akseptert der. A.net er blitt alt for hypokritisk spør du meg.
Har du aldri vurdert at begynne å selge dine bilder på de forskjellige byråer,så kan du tjene penge til flere linser
Jeg har bilder på A net, er ligesom ikke noe morsomt mer, når man først er kommet inn der.
god helg
MVH Torben
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.