Airliner World...eller?

Tristar1011

ScanFlyer Blue
Jeg har lyst til å abonnere på et blad som tar for seg nyheter innen alt som har med flytrafikk å gjøre. Alt fra fly og flyplasser til stoff som omhandler flyindustrien enten det gjelder flyselskaper eller markedet generelt.

Noen tips til hva som er et bra magasin?

Hva koster et abonement på Airliner World for oss som bor i Norge?

Skal forøvrig på harrytur til Strømmstad i morgen, så da er det mulig det blir kjøp av AW Tror det koster 99SKR, mot 115NKR i Norge.

Samme her, liker Airways også , men har latt abonnementet gå ut siden jeg dro fram en bunke og fant ut at jeg gadd ikke lese alle artikler....

Kjøp et blad og sjekk prisen på tilbudet som de alltid har der. Jeg husker dessverre ikke prisen. Men dersom man bestiller et abbonement over en viss lengde/nr, så kan man få med en flyrelatert DVD på kjøpet.

Fornyet akkurat mitt abonnement for €113 for 2 år (24nummer) og fikk en DVD fra Madeira Funchal Airport på kjøpet.
Har abonnert i 5-6 år nå og liker bladet godt, men synes kanskje det har tapt seg litt i det siste. Ikke fullt så interessante og fyldige artikler og reportasjer som før.

Betalte nettopp £90 for to års abbonement inkl frakttillegg. Med andre ord fritt levert adresse norge. Kommer som oftes tidligere i postkassen enn du finner det i butikken.

Leser det gratis på biblioteket, ett av de mest populære, det er låst fast til en metalplate så ingen skal ta det med seg :)

Jeg har lyst til å abonnere på et blad som tar for seg nyheter innen alt som har med flytrafikk å gjøre. Alt fra fly og flyplasser til stoff som omhandler flyindustrien enten det gjelder flyselskaper eller markedet generelt.

Noen tips til hva som er et bra magasin?

Skyliner Magazine av Chris Witt. Det kan anbefales pa det sterkeste. Mye nyttig info pluss noen reportager og litt bilder. Men ikke denne overflom av bilder og sapass fa info som Airliner World.

Ellers er den amerikanske Airliners Magazine en hot tips. Undertegnede har selv bidradd til en artikkel i denne. Fokussert pa den sivile delen av luftfarten, sa inneholder denne flyblad ogsa en god del dypgaende analyser, som er det verdt a lese.

Valget din avhenger jo i stor grad av hva du forventer. Er du entusiast uten stor spesial-viten og interesse, sa er Airliner World en fint entry. Men dersom du er dype inn i C/N, MSN'er etc, sa er Skyliner bedre. Vil du har dype background analyser og foto-reportager, sa anbefales Airliner Magazine (bade den engelske og den amerikanske utgave).

Må si jeg liker svært godt Airliner World. Eneste å utsette på det er det FANTASTISK jalla og stygge grafiske oppsettet de har. De dreper en med litt grafisk kunnskap, men gode bilder og masse flott info pluss artikler med topics som er svært interessante å få større innblikk i. Virkelig verdt penga spør du meg, selv om jeg ikke abbonnerer selv.

Back