Airbus forventer å doble ordrebeholdningen på A350 i 2007

Trety

ScanFlyer Rusty
Airbus forventer å doble ordrebeholdningen på A350 i 2007

http://tinyurl.com/36hz9d

Airbus expects to secure in excess of 200 orders for its A350XWB twin-jet by year-end, and says 2007 “is going to be the year of the A350”.

Edit: Fikset link.

Re: Airbus forventer å doble ordrebeholdningen på A350 i 2007

Det tror jeg de får rett i ut fra det jeg hører via "the grapevine" i London City miljøet..
Her kommer flere overraskelser etter hvert...

Skal jo ikke så mye til å dobble XWB orderen da ;)
Var den litt på kanten?

Originally posted by ThomAAs
Var den litt på kanten?
Neh, er jo strengt tatt helt sant.
Vi kan nok vente oss noen overraskelser på A350XWB-fronten utover året, og noen flere lanseringer enn bare QR under flyshowet i Paris. I tillegg vil en del av de opprinnelige kundene fra A350en også være å finne på ordrelista innen utgangen av året.
Men at det skal bli the year of the A350? Vel, til det trengs det mye mer enn 200 ordre, det tallet kommer nemlig en viss annen maskin til å passere ganske greit...

Hehe... Den som lever får se, men jeg har mine tvil.. 104 fly solgt så langt er vel ikke akkurat noe å skrive hjem om i disse 787 tider..

http://www.airbus.com/en/aircraftfamilies/a350/

Det er jo ikke så veldig mye så langt, men det er heller ikke så voldsomt lenge siden den hadde formell launch i sin nåværende form. Men når jeg leser artikkelen litt nøyere, så kan det virke som de forventer ytterligere 200 solgte maskiner enn det som er offentliggjort så langt. De 100 det snakkes om er jo egentlig ordre på den første varianten av A350 som ble presentert.

Originally posted by Trety

Det er jo ikke så veldig mye så langt, men det er heller ikke så voldsomt lenge siden den hadde formell launch i sin nåværende form. Men når jeg leser artikkelen litt nøyere, så kan det virke som de forventer ytterligere 200 solgte maskiner enn det som er offentliggjort så langt. De 100 det snakkes om er jo egentlig ordre på den første varianten av A350 som ble presentert.
Godt observert Trety, det er nok det som er nærmere sannheten. 350XWB representerer en teknologistrekk i forhold til 787 som flere selskaper etterlyste hos Airbus, noe som igjen forplikter i form av ordrer.

Back