E EXBU Newcomer 29 Nov 2010 #1 Selger en A319 i industrial demo design til høystbydende. Eske følger med. Se bilder. Attachments DSC_9167.jpg 23.6 KB · Views: 248 DSC_9169.jpg 28.6 KB · Views: 246
FlyboyKarsten ScanFlyer Gold 30 Nov 2010 #2 fin modell du har av denne A319 hvor bestiller eller kjper du dem fra?
E EXBU Newcomer 30 Nov 2010 #3 Hei. Har hatt modellen ganske lenge. Fikk kjøpt den på internett et sted, husker ikke hvor fra. Har kjøpt så mange flymodeller de siste årene.
Hei. Har hatt modellen ganske lenge. Fikk kjøpt den på internett et sted, husker ikke hvor fra. Har kjøpt så mange flymodeller de siste årene.
FlyboyKarsten ScanFlyer Gold 30 Nov 2010 #4 Stilig skulle ønske jeg hadde modeller skal kjøpe noen senere på noen sider så, men fin modell skal du haog dem ser veldig godt ut ingen skrammer eller noe
Stilig skulle ønske jeg hadde modeller skal kjøpe noen senere på noen sider så, men fin modell skal du haog dem ser veldig godt ut ingen skrammer eller noe
E EXBU Newcomer 1 Dec 2010 #6 Jeg bytter gjerne flymodellen til en Braathens-modell, dersom noen er interessert.
A andreas97sas ScanFlyer Silver 1 Dec 2010 #7 http://www.airbus-shop.com/aircraft-models/a319-models.html