Airbnb gründeren vil starte flyselskap

kekker

Onkel reisende kekker
Airbnb gründeren vil starte flyselskap

Litt tynn artikkel på e24.no, men ser ikke helt sammenhengen mellom airbnb og det å drive en eller annen form for flyselskap.

I forbindelse med 10-årsjublileumet avslørte Airbnb-sjefen selskapets neste satsing: Et flyselskap.

Airbnb-gründer og toppsjef Brian Chesky sier i et intervju at flyselskapsplanen ikke ligger langt unna.

https://min.e24.no/a/p6KE3W

Sent from my HTC U Ultra using Tapatalk

Re: Airbnb gründeren vil starte flyselskap

Nok en milliardær som aspirerer etter å bli millionær. Folk lærer aldri ...

Nok en milliardær som aspirerer etter å bli millionær. Folk lærer aldri ...
Nå startet jo ikke AirBnB med å bygge hotell bygninger, så å tro at tankene går i tradisjonell retning med å kjøpe fly er nok gått ut på dato. Det skjer masse bak kulissene (ikke kjøp aksjer i Amadeus og andre CRS’er) som gjør det mulig med helt nye konsepter. #OpenForNewIdeas ;)

Blir mye persontransport med privatfly i div størrelser fremover skjønner jeg...

Jeg syns dette virker veldig spennende jeg! Ingen som har funnet flere nyheter om dette?
Har tidligere fundert på om alle småflyplassene kunne blitt brukt mer. I hvert fall den gangen jeg lette etter alle muligheter for å komme meg til et sted i Sogn og Fjordane tror jeg det var. Hadde jeg kunnet "samflydd"/taxiflydd med et privat fly hadde det vært topp.
De elektriske småflyene som kommer er jo veldig interessant på den måten også.

Back