*Canadair CRJ *200 *7989 * *EC-JEE *Air Nostrum *ferried 12mar13 VLC-CPH for Cimber / SAS ops, all white *ex C-FCZD
Sikker på at disse går på Drylease? Er jo vanlig å endre reg. Såvidt jeg har fått med meg så kan man fly på utenlands reg i 6 måneder før det må over på reg fra landet AOC selskapet er registert i?!
Sikker på at disse går på Drylease? Er jo vanlig å endre reg. Såvidt jeg har fått med meg så kan man fly på utenlands reg i 6 måneder før det må over på reg fra landet AOC selskapet er registert i?!
Dry lease til Cimber, og wet lease til SAS tror jeg. Men flyene kan vel registreres hvor som helst i europa uten at det skaper problemer?
Business/Eco Extra servering på GOT-OSL. Synes flyet var slitt og fremstod som om det hadde sett bedre dager. Skittent var det også utenpå. Var noen som hadde skrevet noe ala "Vask meg" bak på flyet.
Denne flyr for Widerøe - ikke SAS. Det er også rent Nostrum-mannskap. Det ser også ut som at de er ferdig for denne gangen på fredag.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.