• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Air Nigeria bites the dust

jameson82

Flysitter
I følge nyheitsbrevet til CH aviation:

Another one bites the dust:
Air Nigeria (VK, Lagos Murtala Muhammad (LOS)) has announced that its management team has taken the final decision to close down remaining operations from September 10. It had its air operator certificate suspended on June 21 due to its financial difficulties but had continue to operate a four times weekly A330-200 service between Lagos Murtala Muhammad (LOS) and London Gatwick (LGW) with an aircraft wet-leased from EgyptAir (MS, Cairo International (CAI)). Air Nigeria's management team mentioned "staff disloyalty" and "environmental tension" as the key reasons for not trying to pursue a resumption of its operations under an own AOC.
 
Last edited by a moderator:
Back
Top