Air Malta Nattcharter fra Bergen

Marius Moberg

ScanFlyer Blue
Har fått vite fra en i min familie at korpset han spiller i skal til Malta i sommer og de har bestilt et Air Malta fly som skal fly de ned

Jeg vet kun at dette flyet skal gå lørdag 22 Juni...

Jeg fekk også vite at et korps i Ålesund skal delta på den turen og da vil flyet først fly til Ålesund for å hente det de før de reiser til Bergen for å hente de siste som skal være med..

Jeg vet desverre ikke noe om ankomst/avgang til/fra Ålesund eller Bergen men vet kun det blir et nattcharter...

Jeg vil legge inn mere om disse 2 flyvningene når jeg får vite mere av han eg fekk vite det av

ViaTravel skal ha to chartre fra KSU og TRD i sommer, dater er for meg ukjent enda...

Oppdatering på Air Malta fra Bergen.

Det er 9H-AEM som er satt opp altså en Airbus A319

Flyet er nå på vei til Ålesund for å hente en del passasjerer. Flyet ska reise 02:20 fra Ålesund å regner med å lande 03:00 på Flesland

Flyet reiser 04:00 i natt fra Flesland med ankomst 07:50 på Malta i morgen tidelig

Oppdatering på Air Malta fra Bergen.

Det er 9H-AEM som er satt opp altså en Airbus A319

Flyet er nå på vei til Ålesund for å hente en del passasjerer. Flyet ska reise 02:20 fra Ålesund å regner med å lande 03:00 på Flesland

Flyet reiser 04:00 i natt fra Flesland med ankomst 07:50 på Malta i morgen tidelig

Er vel 07:50 i dag tidlig???

Back