KRS Air Malta 320neo 07JUN21

Re: Air Malta på KRS 7/6

Ser Air Malta er på vei inn til KRS med A320neo akkurat nå

Virker som de har hatt to maskiner til innom i dag. To Air Malta maskiner er i lufta sørover fra Kristiansand nå.

Er det noe mannskapsbytte? Eller en eller annen bedrift på blåtur? Så vidt jeg skjønner er Malta unntatt karanteneplikt osv?

Mannskapsbytte på båt.

Dette gjelder båten Viking Sky som ligger i KRS med minimumsbemanning.
Rederiet skal nå bemanne opp for å sette båten i trafikk igjen.

Virker som de har hatt to maskiner til innom i dag. To Air Malta maskiner er i lufta sørover fra Kristiansand nå.

Det var vel tre Air Malta-fly innom Kjevik i dag, og ikke to. Just for the records;)

Espen

Jepp :-) Bra noen har kontroll på matematikken :-) Bare å se bort ifra min forrige post. Sorry.

Espen

Dette gjelder båten Viking Sky som ligger i KRS med minimumsbemanning.
Rederiet skal nå bemanne opp for å sette båten i trafikk igjen.

Så på Marine Traffic at Viking Sky lå inne i Kristiansand, så jeg tenkte det kanskje kunne være den. Har den ligget lenge til havn i Kristiansand?

Jepp :-) Bra noen har kontroll på matematikken :-) Bare å se bort ifra min forrige post. Sorry.

Espen

Det går helt fint. Skjønte ikke det var tre flighter før jeg sjekka Avinor sin oversikt og så det var tre flighter til Malta.

Så på Marine Traffic at Viking Sky lå inne i Kristiansand, så jeg tenkte det kanskje kunne være den. Har den ligget lenge til havn i Kristiansand?

Gjennom nesten hele pandemien har Viking Sky og Viking Jupiter ligget i KRS.
Med noen småturer til andre havner innimellom. Viking Jupiter skal etter planen komme tilbake til KRS om et par dager og gjennomføre lignende oppbemanning.
Så da kommer det sikkert noen andre gøye fly innom Kjevik.

Back