Air Italy alert

Shadow

OSL Slave
Sånn som en liten "spotter alert" så skal Air Italy fly en del charter fra OSL den neste 2 månedene (ut oktober) med 757-200.
Skal også være et par avganger fra HAU
Første er alt i morgen 15 Aug.
 
Hater å bumpe min egen post, men tidene for i morgen er
0935 I9 2953 til MUC
1605 I9 2951 til NAP
Samme maskin begge avganger, så det betyr også at den kommer inn som ferry 2 ganger i morra
 
Nei, ikke nå lenger - var vi som handlet den første avgangen idag, men iflg SGS OP er det dere som har den neste.. så jeg gir opp!
 
Nei, ikke nå lenger - var vi som handlet den første avgangen idag, men iflg SGS OP er det dere som har den neste.. så jeg gir opp!

Var nå helt sikker på atr det var SGS folk som handlet den som gikk 0935, og så blind at jeg ikke ser forskjell på 1-2 meter er jeg nå ikke. det var vel ikke en som gikk tidligere? Kan ikke tro at et selskap benytter forskjellige handlingselskap fra flight til flight
 
Men Thomas, det er kanskje like greit. Vi har vel friskt i minne hvordan det gikk når Air Italy fløy for Sterling i fjor......:cool:

S
 
Jeg så bare at det gikk inn loadmessage osv i systemene våre jeg, hadde thank you god akkurat kommet på jobb da skvipet forsvant fra G36.
 
Hehe er nok vi som har den i hele perioden ut oktober ja ....
Men disse loadmessagene kommer jo litt sånn hipp som happ enkelte ganger, vi får jo fortsatt på enkelte selskaper som vi ikke har lengre (eks Sterling) fra diverse steder.
 
Beklager OT, men hvilke selskap er det Røros handler?
¨

Trodde ikke det var så mange fler enn NAS, Mensiez tok vel over de som Serviceair hadde på slutten. Blir litt spennende å se hva som skjer fremmover, SA hadde vel ikke et år med overskudd på OSL, og kan ikke tenke meg at de 2 "nye" tjener så mye penger for tiden de heller. SGS har etter konkurranselovgivning ikke lov til å gi anbud under selvkost + tillegg på et vist % beløp, mens små aktører kan gi "skambud" for å få fotfeste i markedet. Burde jo da strengt tatt vært et minimusbeløp for dem også, ellers er det jo ikke lik konkurranse.

At vi allikevel har handling av flest selskap sier iallefall meg at mange vil ha kvalitet istedet for billig. Og all statistikk fra OSL tilsier at SGS leverer den beste kvaliteten får øyeblikket. Ja, jeg vet at WF er like bra, men de er jo eid av SAS, og dermed ingen egentlig konkurent.
 
¨


At vi allikevel har handling av flest selskap sier iallefall meg at mange vil ha kvalitet istedet for billig. Og all statistikk fra OSL tilsier at SGS leverer den beste kvaliteten får øyeblikket. Ja, jeg vet at WF er like bra, men de er jo eid av SAS, og dermed ingen egentlig konkurent.

WF har jo masse på osl nå. Airbaltic, Airfrance/klm, Brussel, WF, Qi, M3..

Menzies MÅ handle med underskudd + at de har nesten ikke bemanning på jobb.

men er ganske så overbevist om at SGS har den klart beste handlingen på Osl
 
Back
Top