AIR FRANCE RETRO - OSL 25.11.08

SK917

ScanFlyer Blue
Denne tok turen til OSL i dag, kommer noen flere bilder av den også etter på regner jeg med...;)

(Måtte bare slå A330 her nå med å få det først ut....):71:

airfrance_retro2.jpg

Nydelig fly, ekstra fint med det fine lyset og himmelen. Registreringen burde kanskje vært en anelse større?

...og denne skulle i bildeavdelingen på forumet men , neida litt kjapp der ja....noen flytter den sikkert om de kan...:)

...og hadde dette vært postet av noen andre ville den allerede nå vært flyttet til riktig forum? :p

Fint bilde av ett fint fly, men den registreringen der... å herregud!

Herlig. Nå burde vi vel snart få til en avstemning om hvilken retrodesign man liker best!

...og jeg som trodde dette var retro-fargene deres...

Ser jo nå at Air France bruker de fargeskjemaet på alle flyene sine, så da er det vel kanskje slik de ønsker å se ut idag... Disse franskmennene... :rolleyes:

^_^^_^^_^^_^^_^^_^

AF`s design i dag er jo både klassiks og moderne - trenger ikke skiftes ut!

Denne tok turen til OSL i dag, kommer noen flere bilder av den også etter på regner jeg med...;)

(Måtte bare slå A330 her nå med å få det først ut....):71:

Satt han nok sikkert stor pris på:) Lækkert bilde forresten...

...og jeg som trodde dette var retro-fargene deres...

Ser jo nå at Air France bruker de fargeskjemaet på alle flyene sine, så da er det vel kanskje slik de ønsker å se ut idag... Disse franskmennene... :rolleyes:

Apropo retro og dagens livery, så kunne LH funnet seg ett nytt.. Dagens livery på den kanten er utrolig kjedelig. Da er jo LH's retro mye bedre

Apropo retro og dagens livery, så kunne LH funnet seg ett nytt.. Dagens livery på den kanten er utrolig kjedelig. Da er jo LH's retro mye bedre

Hehe... Det samme kan jeg glatt si om SAS sitt også. SAS sin retro-maskin er jo flott!

...for ikke å snakke om de brukte tampongene til Kjos... :rolleyes:

Back