Air France bestiller både A og B widebody

Re: Air France bestiller både A og B widebody

Mistenker at AFs neste A350 vil lakkeres i en eller annen retro-variant, noen som har hørt eller lest noe om dette?

Mistenker at AFs neste A350 vil lakkeres i en eller annen retro-variant, noen som har hørt eller lest noe om dette?

Den får i hvertfall en annen winglet i følge Air France, uten at de har kommentert noe rundt resten av kroppen

49fb53ce855ef25830e48c7ce53c6967.jpg

Motordekslene er i hvert fall like som på den første A350en de har mottatt.

Kanskje vi skal gode 70 år tilbake i tid? Sjøhesten har vi ikke sett all verdens til i de seneste årene.

Last edited:

Da var Air France første A350 levert

https://www.airbus.com/newsroom/pre...nce-takes-delivery-of-its-first-a350-xwb.html

Air France has taken delivery of its first A350-900, the world’s most efficient all new design wide-body aircraft. The first jet out of a total order of 28 was handed over to Anne Rigail, Air France Chief Executive Officer and Benjamin Smith, Air France-KLM Group Chief Executive Officer, by Airbus Chief Commercial Officer Christian Scherer during a ceremony held in Toulouse, France

Må si jeg liker fargeleggingen, når det først skal være hvitt. Særlig at de ikke følger trenden med å føre fargene fra halen nedover stussen. Samtidig hadde jeg ventet og ønsket noe nytt, a'la KLMs lille bølge i det ellers
kjente, når de først slår på den store trommen..

Må si jeg liker fargeleggingen, når det først skal være hvitt. Særlig at de ikke følger trenden med å føre fargene fra halen nedover stussen. Samtidig hadde jeg ventet og ønsket noe nytt, a'la KLMs lille bølge i det ellers
kjente, når de først slår på den store trommen..

Men dette er jo ikke er nytt livery eller at det var planen om det. AF synes jeg uansett er elegant og enkelt. Og mye bedre enn KLM

Men dette er jo ikke er nytt livery eller at det var planen om det. AF synes jeg uansett er elegant og enkelt. Og mye bedre enn KLM

Var vel ca. det jeg skrev. AF-liveriet står fint til flyet. Men når de først kliner til med nytt storfly, kunne de modernisert seg et lite gram.

AF moderniserte sin profil i 2009, den holder nok godt i ytterligere 10 år.

Back