• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Air France bestiller 3 A318

Gir Airbus bort A318 eller? Så både Mexicana og LAN bestiller A318, og hvis ikke jeg har misforstått alt har jo den de sammme mindre attraktive egenskapene som 737-600.

Ikke glem Iberia heller ;)

Tror nok A318 har flere fordeler enn 736, så er nok gode grunner for at de er blitt mere populære !

Såvidt jeg vet er 80 A318 bestilt, i tillegg kommer den nylige ordren fra LAN. Når det gjelder 736 er det bestilt 84, i følge SC-listene.

Så det er rimelig close race, men det er vel ventet at A318 vil dra noe ifra...

Originally posted by Blubird
Så det er rimelig close race, men det er vel ventet at A318 vil dra noe ifra...

Det er ganske sannsynlig, særlig mtp. at B736 har vært i produksjon endel lengre enn A318.

Hadde ikke trodd det var så mange -600 utover de som SAS flyr...pluss noen til. Men om det kommer så mange flere er vel heller ikke sikkert...

Originally posted by EB
Hadde ikke trodd det var så mange -600 utover de som SAS flyr...pluss noen til. Men om det kommer så mange flere er vel heller ikke sikkert...

Siste bestillingen var såvidt jeg kan se WestJet, med 3 stk. i april i år. På Justplanes står også at 6 stk. ble bestilt av AirTran i august, men dette var vel bare et rykte?

Hvor mange MD95/B717 ble det solgt før produksjonen ble stoppet?

Back