eb737 ScanFlyer Blue 11 Mar 2012 #1 Hei, Dro ut for å se Air Finland i dag, her er bildet av den pluss en amerikansk en. OH-AFM by Erik Bru, on Flickr Bildet ble litt kornete, men her er OH-AFM N584D by Erik Bru, on Flickr Og her er N584D Det var det jeg fikk ut av de ca 4 timene vi var ute.. Erik Last edited: 11 Mar 2012
Hei, Dro ut for å se Air Finland i dag, her er bildet av den pluss en amerikansk en. OH-AFM by Erik Bru, on Flickr Bildet ble litt kornete, men her er OH-AFM N584D by Erik Bru, on Flickr Og her er N584D Det var det jeg fikk ut av de ca 4 timene vi var ute.. Erik
Twin Otter ScanFlyer Mile High Club Medlem 11 Mar 2012 #3 Kjekt å se bilder av disse. Jeg hadde også et håp om å få skutt de, men hadde en familiemiddag som ventet. Så da hjelper det ikke at de blir forsinket....
Kjekt å se bilder av disse. Jeg hadde også et håp om å få skutt de, men hadde en familiemiddag som ventet. Så da hjelper det ikke at de blir forsinket....
TKDahl The Heraklion Spotter :) 12 Mar 2012 #4 Helt klart godkjent dette Erik, ble bra tross dårlig vær, keep it up TK :fly
FlyboyKarsten ScanFlyer Gold 12 Mar 2012 #5 Flotte bilder fra SVG Erik. Kjekt og se du tok turen ut i dette ikke fullt så fine været, likte bilde av B757.
Flotte bilder fra SVG Erik. Kjekt og se du tok turen ut i dette ikke fullt så fine været, likte bilde av B757.
Halvorsn ScanFlyer Molded 13 Mar 2012 #8 Fin doku, men kanskje litt i mørkeste laget på det andre bildet?
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 13 Mar 2012 #9 putzmeister said: Vakker den 757en pene bilder. Click to expand... Jøss, har du fått opp øya for det estetiske?
putzmeister said: Vakker den 757en pene bilder. Click to expand... Jøss, har du fått opp øya for det estetiske?