• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Air China 747-8 med rar plassering av F...og usekvensiell setenummering

Someone

Moderator
Medlem
Air China slapp nettopp setekart på sin nylige leverte 747-8i, og her var det en vri som var noe uvant.

At 2. etasje har business og rader på 80-tallet er jo en kopi av Lufthansa, men samtidig har de plassert business i nesen, som begynner på rad 11, også First i en seksjon etter business, men kaller det rad 1, var en ny vri.

At First begynner på 1, Business på 11 og economy på 31 er jo nærmest standard hos asiatiske selskap, men normalt pleier de komme i riktig rekkefølge :spin

ca-7481.jpg
 
Re: Air China 787-8 med rar plassering av F...og usekvensiell setenummering

Det har nok en sammenheng med at First setene/cabinene neppe lar seg plassere fornuftig i nesten. Men er enig i at det er uvant. First fremt i 747 har jo alltid vært slik. 1A blir liksom ikke helt det samme nå.
 
Back
Top