Someone Moderator Medlem 1 Mar 2022 #1 Ser det er en Air Caraibes A330-300 på vei inn til OSL nå. Lander om 30 min, men aner ikke når og hvor den skal videre
Ser det er en Air Caraibes A330-300 på vei inn til OSL nå. Lander om 30 min, men aner ikke når og hvor den skal videre
T TheEirikK ScanFlyer Silver 1 Mar 2022 #2 Drar videre til Paris om ca 1,5 time igjen CAJ1604, OSL-ORY, STD 08:30LT
Someone Moderator Medlem 7 Mar 2022 #5 KnutW said: Hva eller hvem er det de flyr for? Click to expand... Ser ut som den parkerte på den militæret delen, basert på FR24 Så er da neppe laks eller skicharter….
KnutW said: Hva eller hvem er det de flyr for? Click to expand... Ser ut som den parkerte på den militæret delen, basert på FR24 Så er da neppe laks eller skicharter….
Someone Moderator Medlem 7 Mar 2022 #7 FlightDeck said: Kommer også i morgen, ser det ut som. Click to expand... 2 stykker tror jeg. Begge fra CHR, mens den ene også tilbake dit, drar den andre til ORY
FlightDeck said: Kommer også i morgen, ser det ut som. Click to expand... 2 stykker tror jeg. Begge fra CHR, mens den ene også tilbake dit, drar den andre til ORY
K KnutW Speedbird Concorde Medlem 7 Mar 2022 #8 Someone said: 2 stykker tror jeg. Begge fra CHR, mens den ene også tilbake dit, drar den andre til ORY Click to expand... Iflg FR24 er det samme flyet, F-ORLY (fantastisk registrering!) på begge turene, og siste avgang er til…Orly!
Someone said: 2 stykker tror jeg. Begge fra CHR, mens den ene også tilbake dit, drar den andre til ORY Click to expand... Iflg FR24 er det samme flyet, F-ORLY (fantastisk registrering!) på begge turene, og siste avgang er til…Orly!