• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Air Berlin - mulighet for multiple booking

Bizflyer

FinalCall.travel/no
Medlem
Sitter og skal booke Air Berlin ZRH - ALC - HAM, men det ser ut til at deres hjemmeside kun tillater å booke ut og hjem til samme by. Noen som vet om det er noe jeg overser? Eller må jeg booke 2 enkle legg?

Ser at jeg kan booke hele ruta gjennom WF.no, men da er billettprisen 600 kr dyrere!

Noen som vet noe her?

BF:cool2

AB har valgt en strategi hvor de selv skal ha billigste priser i egne kanaler. De "filer" egne priser for eksterne siter som er litt dyrere ;-(

Sitter og skal booke Air Berlin ZRH - ALC - HAM, men det ser ut til at deres hjemmeside kun tillater å booke ut og hjem til samme by. Noen som vet om det er noe jeg overser? Eller må jeg booke 2 enkle legg?

Ser at jeg kan booke hele ruta gjennom WF.no, men da er billettprisen 600 kr dyrere!

Noen som vet noe her?

AB har valgt en strategi hvor de selv skal ha billigste priser i egne kanaler. De "filer" egne priser for eksterne siter som er litt dyrere ;-(

Har du sjekket Expedia? Booket AB via Expedia sist gang og da ble det billigere en hos AB (sparte kr. 127 i betalingsgebyr)

Liten reklame: Gjør det her så sponser du forumet også

Har du sjekket Expedia? Booket AB via Expedia sist gang og da ble det billigere en hos AB (sparte kr. 127 i betalingsgebyr)

Liten reklame: Gjør det her så sponser du forumet også

Linken din er benyttet, og jeg sparte et par hundre kroner på det i forhold til ABs egen hjemmeside.
Har 2 timer i ZRH og krangle på, hehe!

Dog var ikke bekreftelsen særlig informativ, så jeg får håpe at jeg kommer med flyet.

Last edited:
Back