Aiaiai! Beste dagen i uka er Søndag!

Bergern

ScanFlyer Dusty
Aiaiai! Beste dagen i uka er Søndag!

God morgen fra et land litt lenger øst og sør!
Herlig temperatur i både luft, Hermelin, pilsner og glühwein..
Søndagen står helt fri, så etter-frokostluren er åpenbar.. Reisefølget er av det ivrige slaget, så det er mulig jeg må opp til lunch. J****ig mas, men på den annen side er det akkurat da den fine delen av dagen begynner.
Enjoy!

Re: Aiaiai! Beste dagen i uka er Søndag!

God morgen fra Kristiansand

Ble vekket av en melding fra noen jeg har sendt via Hangzhou i Kina. Mens flyet til Amsterdam boardet ble han luket ut av køen. Sammen med bevæpnede vakter og tollvesen måtte han åpne sin innsjekkede baggasje som var stoppet i security. Når de så at innholdet var klær pluss 12 colabokser så finn kan endelig boarde. Ganske så strenge der borte med andre ord :D

Planer for dagen er god mat, kanskje en tur på IKEA og masse star wars på tven. Ha en fin dag :)

God morgen fra godstolen i Drammen. Sitter og halvdøser mens arvingen glor på barnetv. Vurderer å sette på en kopp kaffe. Det er vel så langt dagen er planlagt. Ha en flott dag!

God morgen fra Sandaker. Frokost er inntatt og tekoppen nytes mens jeg funderer på hva jeg skal gjøre først av pliktene. I mens sitter jeg helt stille med en kopp te. Svigerinne med tilbehør kommer på juleverksted, men det er også vintersport på TVen jeg tror jeg kan lure meg unna for og følge med på. Ha en fin dag

God dag fra Gamle Oslo. Grått og 10,8 grader er dagens status. Ellers er man i gang med et par kopper kaffe før man skal nyte brunsj med Ek-egg, juleansjons og ferske rundstykker, te og marmelade. Det blir ellers litt klesvask og småpakking. Dette til orientering. Sporten på TV gir jeg fullstendig blaffen i. Men ha en fin-fin dag, med eller uten juleansjos!

Heihei fra Bodø! Vinden blåser i 25 knop fra vest, og gradestokken viser 9 varmegrader. Overskyet og regn. Det er dette vi kaller en ikke så halvgæli sommerdag :)
En bytur venter straks, deretter må jeg begynne å tenke på å pakke baggen før juleferiereisen sørover på tirsdag. Det jeg gleder meg mest til, er å se sola igjen.

Ha en fin søndag :)

God formiddag - her har dagen bestått av å luftet ut saue-lukta og å få ryddet opp i kopper og kar etter gårsdagen. I bakgrunnen surrer tv-sporten, som snart blir hovedfokusområde i dag

God ettermiddag fra Snillfjorden! :)

Skyet opphold og 5+ er status akkurat nå. Her sov man lenge i dag og åpnet ikke gluggene før 9.47, kanskje greit siden man ikke sovnet før 2.30 heller. Som hos noen av de andre forumistene ruller det også sport over TVen her denne dagen, kombinert med siste innspurt i jule-rengjøringen, noe som må til før dagen rundes av med håndball. De neste dagene blir rolige før det bærer av gårde med siste innspurt i juleshoppingen på onsdag. Før den tid må absolutt alt det siste av innkjøp og gaver planlegges, så noe har man å henge fingrene i.

Ha en fin fin en forumister! :)

G'moorgen! Her er ukas siste arbeidsdag straks i gang. Frokost er inntatt og dagens ndre kaffekopp skal straks fylles. Satser på en rolig start, så man kan få sett litt fotball.

Sirkus i huset. Den ene bikkja har fått for seg at katta er en tyggeleke, og vi hadde et skikkelig basketak i går. Nå er katta i trygghet i garasjen mens bikkja pipende gjennomsøker huset igjen og igjen ... Kjøtthue! Selv ble jeg velsignet med diverse røde streker på hånden etter å ha separert dem. Katta var naturlig nok ikke med på leken ...

Slik går nå dagan ...

God altfor tidlig morgen fra San Francisco. Sovna vel rundt 20 tida og våkna rundt 03. Nå er klokka 05.25. Dette motellet har faktisk en kanal som viser PL på TVen så kan vel kanskje se på Liverpool. Jetlag er litt dritt.

God dag fra havet. Fremdriften er rimelig treg, men jeg skal jo ikke hjem før i romjulen uansett. Satser på at plattformsjefen ikke er altfor ivrig når det blir øvelse i kveld.

#BAM fra Lillestrøm.

I dag har det vært soving, vasking, oppvasking og matlaging. Elefanten har jobbet seg igjennom de uspiste delene av julekalenderkonfektesken. Staut er reddet ut fra fryseboksen og moralen er, i korthet, nokså god.

Nå kom jeg på at jeg er midt i en ny bok. The Long Earth. Skal lese litt på den nå som det er fred og ro.

Ha en fin en

God søndag fra Costa Blanca. Har bare slappet av i godværet idag. Inntok en bedre middag på strandprommenaden mens noen gærninger fortsatt badet i sjøen. Skjønner ikke at noen abolutt skal ha sne og mørketid.

Har også vært og shoppet litt på Carrefour. Slike velassorterte butikker skulle vi hatt i Norge.

Ha en fortsatt god kveld til de som vet å reise dit det er bra å være.

God aften fra Stavanger. Ja, da er også denne helgen over. Godt at det er helg igjen på onsdag, og da en ordentlig langhelg. Hadde en lat start på dagen og egentlig la det lista for resten av dagen. Men har fått gjort noen småting i leiligheten til min datter.
Nå skal en se Home Alone #2 ;)
Ha en super aften da :)

Back