Agurknytt - Samletråd om flyrelaterte "agurker" og samletråd for smånytt

OttoL

ScanFlyer Crusty
Medlem
Agurknytt - Samletråd om flyrelaterte "agurker" og samletråd for smånytt

Sommeren er høysesong for agurknytt, tenkte at man like gjerne kan kjøre igang en samletråd. I dag kan vi lese om stakkars(ironi) Anders som ikke kommer seg på tur siden Norwegian mistet bagasjen hans. Alle selskap roter i ny og ne vekk bagasjen, men at tv2 faktisk publiserer en slik sak er beyond me når jeg leser dette:

Han skulle reist sist fredag, men har fortsatt ikke kommet seg ut av landet. Kofferten hans forsvant nemlig på Norwegian-flyet fra Tromsø til Oslo, og i kofferten ligger passet hans.

Sende passet i innsjekket bagasje ja, har bare seg selv å takke.

Les mer om den hårreisende(sarkasme) behandlingen av Anders (16) her: http://www.tv2.no/2014/07/01/nyheter/5763421

Re: Agurknytt - Samletråd?

Nuvel. Ingen smart opptreden av Anders (som dog bare er 16) og definitivt ingen sak for riksdekkende media (eller andre media, egentlig).

Men det er jo DY som har faktisk har gjort feil. De skal få fram bagasjen hans og det sammen med flyet han satt på. Bare for å henge bjella på rette vedkommende.

Re: Agurknytt - Samletråd

Egen agurk

Inspeksjonsutstyr til litt over millionen ble tatt av på feil flyplass.

Hjemreisen for vår inspektør via Kristiansand til Kristiansund i går endte med at kun inspektøren kom hjem.... Ikke helt flott Widerøe

Re: Agurknytt - Samletråd

Dette er konkrete trusler. Ikke helt agurk, imho ...

Like fullt har jeg bestemt meg for å pakke sekken stappfull av agurker når jeg reiser til Junaiten imorra tidlig.

Fant ikke P-plass på SVG. Kjørte til TRD T/R

Fant ikke P-plass på Sola. Kjørte derfor T/R Stavanger-Trondheim :wow:

http://www.aftenposten.no/familie-o...orte-2000-kilometer-7651417.html#.U9drvNoaySM

- Vi hadde snakket om å kjøre bil til Trondheim for å ha bilen der i ferien, men vi hadde egentlig slått det fra oss, sier Stian Flor til Stavanger Aftenblad.

Men da familien skulle parkere bilen på Stavanger lufthavn, Sola, var det helt fullt på langtidsparkeringen utenfor parkeringshuset. Derfor bestemte Stian seg like godt for å kjøre til Trondheim etter at han hadde satt kona Marthe V. Asphaug og de to ungene av på flyplassen. Stian Flor hadde også flybillett til Trondheim, men valgte i stedet å ta turen med bil via Oslo.

Back