• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Aftenstemning med Tristar

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Hvorfor har vi ikke et Lockheed-ikon? :hi2

Allerfoerst, her er N514AT som tok seg av morgenens flight til Louisville.

020.jpg

Saa var det duket for tre fotballkamper og da jeg kom tilbake til flyplassen sto denne krabaten med teknisk.
021.jpg

Tristar N164AT kom etterhvert fra Shannon ...
022.jpg

Den ble staaende en time ekstra da vi ventet paa en pilot som hadde slitt paa seg en flyforsinkelse .. sa vi fikk ogsaa med litt kveldsstemning.

024.jpg

Og til slutt et ordentlig stemningsbilde - elg i solnedgang, eat your heart out!!

023.jpg

Replying to Topic 'Aftenstemning med Tristar'

Flotte bilder, MOW, jeg tar gjerne flere! :up:

Jeg tar gjerne imot en jobb der borte :D
Fine bilder -MOW. Er veldig misunnelig :cool2

Vet ikke om jeg liker den ATA liveryen. Ser litt småharry og billig ut. Litt sånn "hente svensker og pølsetyskere, som skal til syden livery". Men men:skep Sa vel noe dumt nå ja:spin: jaja sånn går nå dagene:jumpin

Står det fremdeles "Pleasant Hawaiian Holidays" elns. på en eller flere av maskinene fremdeles?

Cato: Det er vaar gamle design, fra den gang slagordet var 'With ATA, you're on vacation'. Ja, den er litt 'charter' men det var ogsaa meningen. Dagens design er litt mer oppdatert (se under).

Trety: Nei, de er fjernet. Samarbeidet med Pleasant Holidays har opphoert.

Attachments

• N512TZ.jpg
    N512TZ.jpg
    84.5 KB · Views: 6

Originally posted by LN-MOW
Trety: Nei, de er fjernet. Samarbeidet med Pleasant Holidays har opphoert.

Kanskje like greit. Må være litt spesielt å sende soldater til Irak når det står Pleasant Holidays på flyet. :)

Back