• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Aerofile-Larsen og Vampire på Flesland, søndag

Wingnut

ScanFlyer Blue
Aerofile-Larsen og Vampire på Flesland, søndag

I forbindelse med oppvisningen med LN-JET på Flesland på søndag, gjorde Autofil-Larsen (heretter kalt Aerofile-Larsen) et lite "stunt" når Øyvind taxet forbi speakerbua.
Vi hadde på forhånd montert "minicam"-video i cockpit og på filmen kan Hr. Larsen sees nede ved taxeveien, mens han bukker dypt flere ganger når Øyvind taxer forbi...

Nå sa jo Larsen veldig mye rart i løpet av helgen, så jeg er litt nysgjerrig på om han hadde noen kommentarer ifm. dette... eller om det bare var en spontan greie.

Selv satt jeg på dette tidspunktet i Broussard og ventet på å returnere til Kjeller..

E.

Attachments

• Vampire Bergen.jpg
    Vampire Bergen.jpg
    171.6 KB · Views: 10
Re: Aerofile-Larsen og Vampire på Flesland, søndag

Som sagt, han sa otroligt mycket "rart" den dagen, men jag tror det gick på hur otroligt imponerad han var över Øyvind och hans flygning på lørdagen och hur mega fett ljud Vampiren har, det var en ganska låååång utlägning :D

Ytterst spontant. Speakere verdsatte Øyvinds innsats for å få LN-JET til Norge og i luften. De var imponerte. Send meg gjerne filmen om det går an!

Øyvind har bedt meg lage noen kopier , så det er mulig du allerede står på lista...

-E

PS! Jeg har jo lovt deg en CD med bilder også....

Back