• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

AerLingus med lie-flat business intra-europeisk

Someone

Moderator
Medlem
I forbindelse med levering av de nye A321LR maskinene til AerLingus som jo kommer med lie-flat seter i business, så vil disse også brukes på enkelte korte ruter innen Europa. Da mellom slingene på de korte transatlantiske rutene de skal brukes på. AerLingus har jo bare hatt en klasse innen Europa etter de ble en «semi-LCC» i 2005

http://m.atwonline.com/airports-routes/aer-lingus-bring-back-short-haul-premium-service-a321neo-lr

An Aer Lingus spokesperson confirmed to ATW that the A321LRs, which will be configured with lie-flat business class seats and initially deployed on transatlantic routes, will offer onward European connections from Dublin. This will enable the airline to provide a business-class service on certain, as-yet undisclosed short-haul routes.
 
Back
Top