Æ'kke lett å kjøpe nye fly - Allegiant møter utfordringer

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Æ'kke lett å kjøpe nye fly - Allegiant møter utfordringer

Det er ikke lett å skulle kjøpe nye fly for første gang .. :lol:

https://skift.com/2017/05/04/for-th...ns-what-its-like-to-configure-a-new-airplane/

Other airlines send teams to Airbus’ Toulouse, France offices to ensure interiors meet the carrier’s standards. But Allegiant had no team, so Davis tapped one person — Kimberly Schaefer, the public relations manager — to fly to Europe to make decisions.

And as much as Airbus helped, the process was still daunting — less like buying a car and more like building a house, Davis said.

“They kind of walk you through the process and say, ‘Now its time to make these 14 decisions,”‘ Davis said. “That’s when we open the catalogue and say, ‘Oh, shit, there are many, many options.’”

Re: Æ'kke lett å kjøpe nye fly - Allegiant møter utfordringer.

Likte denne:

“We just took what we could get,” Brian Davis, Allegiant’s vice president for marketing, said of the company’s historic strategy. “Our customers didn’t care.”

Re: Æ'kke lett å kjøpe nye fly - Allegiant møter utfordringer

Uansett, da har de fått bestemt seg og første er levert

https://www.flightglobal.com/news/a...iant-welcomes-first-new-a320-in-orlan-437540/
Allegiant Air will place its first new Airbus A320 into service as soon as tomorrow, as the airline says it does not rule out buying additional new aircraft in the future.

getasset.aspx

Tror den public relations-fyren liker campingferier i bobil. Kabinen er iallefall utstyrt med svarte campingstoler.

Tror den public relations-fyren liker campingferier i bobil. Kabinen er iallefall utstyrt med svarte campingstoler.

Så klart. På svarte seter kan man ikke se driten som bygger seg opp.
Lett å rengjøre for man slipper rengjøring.
Jeg ser det på mange biler her i USA, svart er godt på hele interiøret.
Jeg foretrekker seter og og tepper i lys farge, bare spør LN-MOW, tok han på kjøretur i bilen min, beige interiør som seg hør og bør.

Back