Admiral Suites vs Park Plaza Soi 18

Entusiasten

ScanFlyer Blue
Fikk avverget en mulig hotellkatastrofe forrige gang jeg spurte her, så prøver meg igjen. Har funnet frem til to alternativer som ser ut til å gi grei verdi for pengene. Det ene er Park Plaza Soi 18 (parkplaza.com/bangkok-hotel-th-10110/thabaas) og det andre er Admiral Suites (www.admiralsuites.com). Begge i Asoke, Bangkok, om noen skulle lure.

Noen som har erfaringer å dele om enten et eller begge hotellene, eller kan si noe som helst om de? Er en viss prisforskjell, så fordelen med status og poeng i Club Carlson koker litt bort i kålen for min del.

Bodde på park Plaza for noen uker siden. God verdi for pengene i grunnen, selv om ikke det er det mest livlige nabolaget.

Park Plaza ligger rett ved siden av vårt gamle crew hotell, Rembrandt.
Rett over veien for Rembrandt så ligger en fantastisk Thai restaurant, Lean on Tree.
5-10 min gå ligger Terminal 21 og mye annet bra. Long table restaurant med fantastisk utsikt også.
Kan ikke si så mye om hotellene, men området rundt soi 18 er bra.

Park Plaza ligger rett ved siden av vårt gamle crew hotell, Rembrandt.
Rett over veien for Rembrandt så ligger en fantastisk Thai restaurant, Lean on Tree.
5-10 min gå ligger Terminal 21 og mye annet bra. Long table restaurant med fantastisk utsikt også.
Kan ikke si så mye om hotellene, men området rundt soi 18 er bra.

Takk for innspill. Jeg tror jeg går for det. Hotelldirektøren virker langt hyggeligere og sørvisinnstilt (spurte om jeg kunne få ekstern PC-skjerm på rommet - praktisk å kunne koble opp laptop'en).

Ellers kan det være verdt å merke seg at det splitter nye Radisson Blu Sukhumvit i Soi 23 nå er åpent. Ligger i samme område, men på motsatt side av Sukhumvit.

Ellers kan det være verdt å merke seg at det splitter nye Radisson Blu Sukhumvit i Soi 23 nå er åpent. Ligger i samme område, men på motsatt side av Sukhumvit.

Ja, men noe dyrere. Fikk en veldig bra long stay-rate av hotelldirektøren og i tillegg eksemplarisk sørvis.

Noen som har bodd der ennå?
Vurderer dette for noen dager i aug/sept.. burde bli helt OK som Concierge, det er jo lounge og greier der.. :)

Back