Adgang til BA F lounge uten fysisk kort?

Tommy777

ScanFlyer Mile High Club
Folkens,

Har en BA flight i Club i romjula LHR-ORD og har ett par timer paa LHR. Jeg har nylig faatt EXP hos AA, som er OW Emerald, men AA har ikke faatt ut fingern og sendt ut kortene med ny valoer.

Av erfaring, er Lufthansa rimelig rektale dersom man ikke har fysisk kort. Er det noen som har erfaring hvordan BA haandterer dette?

Takker for hjelpen!

De har aldri spurt meg om kort. De har kun scannet billetten. Men jeg har BA gull og ikke AA, så det er mulig du burde hatt en utskrift eller bekreftelse.

Har du ikke en side på AA sitt nett som viser poengsaldoen din og hvilken status du har? Det må vel kunne hjelpe deg et lite skritt på vei (inn i loungen) vel?

BF:fly

De har aldri spurt meg om kort. De har kun scannet billetten. Men jeg har BA gull og ikke AA, så det er mulig du burde hatt en utskrift eller bekreftelse.

Det jeg har fått med meg på Flyertalk "opp igjennom", er at de har blitt greiere om man ikke har BA-kort, fordi de har tilgang til systemer som viser vedkommendes status hos BA. Hvordan det da fungerer med partere, vet jeg ikke.

Forskjellen på BA og LH er vel at LH sier klart i fra at man ikke kan nyte godt av statusene før man har fysisk kort, og at de ikke sender ut noe papirer el.l. BA sier at status er status, kortet kommer senere. BA sender evt. ut bekreftelsesfax til de som trenger det. Jeg har ikke vist kort de siste gangene når statusen ligger inne på billetten, ei heller i AA-loungen på SFO (med BA-kort). Ser hvertfall ut som BA til AA-booking er helt grei skuring.

Back