F Fluren ScanFlyer Blue 28 Jun 2009 #1 Hei. Noen som vet hvilket individ som fly AB8242 i dag? Jeg noterte meg G-ABGQ, men finner ikke det flyet noe sted. Så må ha skrevet feil? Fluren
Hei. Noen som vet hvilket individ som fly AB8242 i dag? Jeg noterte meg G-ABGQ, men finner ikke det flyet noe sted. Så må ha skrevet feil? Fluren
BSSW Browncoat 28 Jun 2009 #2 Hvis du prøver med D-ABGQ så får du denne maskinen. Og ifølge denne siden ble AB 8242 fløyet av en A319 Men jeg vet ikke helt sikkert, men det er ikke usannsynlig
Hvis du prøver med D-ABGQ så får du denne maskinen. Og ifølge denne siden ble AB 8242 fløyet av en A319 Men jeg vet ikke helt sikkert, men det er ikke usannsynlig
Airbus 330 ScanFlyer Dusty Medlem 28 Jun 2009 #3 BSSW said: Hvis du prøver med D-ABGQ så får du denne maskinen. Og ifølge denne siden ble AB 8242 fløyet av en A319 Men jeg vet ikke helt sikkert, men det er ikke usannsynlig Click to expand... Tviler på at Air Berlin flyr Engelskregistrerte fly nå om dagen, så holder en knapp på denne ja BSSW...
BSSW said: Hvis du prøver med D-ABGQ så får du denne maskinen. Og ifølge denne siden ble AB 8242 fløyet av en A319 Men jeg vet ikke helt sikkert, men det er ikke usannsynlig Click to expand... Tviler på at Air Berlin flyr Engelskregistrerte fly nå om dagen, så holder en knapp på denne ja BSSW...
F Fluren ScanFlyer Blue 28 Jun 2009 #4 Tusen takk Er jo selvfølgelig D, aner ikke hvorfor jeg hadde skrevet ned G.