• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

AA MD80 vs 757 og Flagship ORD-spørsmål

Discus

Galley Slave
Medlem
AA MD80 vs 757 og Flagship ORD-spørsmål

Leeenge siden jeg har fløyet med AA. Hvordan er status på MD-80ene deres vs 757ene nå, innvendig? Foretrekker å få et par turer med MD80 fremfor 757 ,men hvis det ene er himmelen i forhold til den andre så kanskje ikke. Snakker bare om flytid på ca 2,5 t (BOS-ORD) bak gardinen.

Hvordan er Flagship-loungen på ORD? Brukbar eller bare tull?

Last edited:
Re: AA MD80 vs 757 og Flagship ORD-spørsmål

Flagship loungen paa ORD stiller i samme klasse som UAs International F lounge. Ligger ved K gatene. Bra utvalg i mat og drikke, inkludert champers

Bilder tatt av en kompis paa Flyertalk: http://tom911.smugmug.com/gallery/4212398_azSYw#246272338_taX8o

Floey AA 757 for ca. en maaned siden og den var passe sliten. Skinnseter foran med tubeTV hengende i midtgangen. Typisk amerikansk F.

Bak er det veldig trangt.

MD foran gardinen er 2+2 saa den mest trange innenriks F AA har.

Jeg foretrekker 757.

Re: AA MD80 vs 757 og Flagship ORD-spørsmål

Takk for input - høres ikke ut som mye er forandret på AA-757ene siden jeg sist satt i en for 8 år siden.

Sitter bak gardina så da er det antagelig bedre med et sete på en to-seter enn 757, får se hva prisene og rutetidene sier.

Forøvrig mange fine bilder både fra ORD og andre steder på linken du sendte.

Back