A330 ble vel høydepunktet en stille lørdags-ettermiddag

findus

D610 + mange mm
A330 ble vel høydepunktet en stille lørdags-ettermiddag

Liten aktivitet på forumet for tiden, jeg synes det er så utrolig mange bra bilder, at de dagligdagse jeg tar når jeg en sjelden gang er innom, faller litt igjennom. Var på vollen en liten tur på lørdag ettermiddag, og der har det virkelig blitt fint etter at de har fjernet all skog nordover. Får håpe de ikke akter å sette opp noen høye bygninger der :D

706.jpg

707.jpg

709.jpg

710.jpg

711.jpg

712.jpg

713.jpg

714.jpg

715.jpg

717.jpg

Re: A330 ble vel høydepunktet en stille lørdags-ettermiddag

Helt nydelig! Skarpt og smooth :) Likte spesiellt de av Thomas Cook, ser ut som man kommer litt høyere når man står på den 'nye' vollen?

Fine bilder! Men det jeg ser av rullebanebilder er at banen er lagd slik at den skrår nedover fra midten og ut til sidene. Stemmer det eller er det en optisk illusjon? Og er alle rullebaner konstruert slik pga drenering av vann o.l.?

Fine bilder! Men det jeg ser av rullebanebilder er at banen er lagd slik at den skrår nedover fra midten og ut til sidene. Stemmer det eller er det en optisk illusjon? Og er alle rullebaner konstruert slik pga drenering av vann o.l.?

Det stemmer, og samme prinsipp gjelder for veier og lignende. De er konstruert sånn for at vann ikke skal samle seg i banen, men renne ned på sidene og ut av banen/veien ;) Store vannpytter på rullebanen er ikke noe særlig.

Back