Evt. en tur på Outlet?
http://www.jerseygardens.com/
10min i taxi fra Newark, aldri vært der før, men har hørt bare varmt om både utvalg og pris.
Var innom der sist jeg hadde for mye tid på flyplassen. Etter å ha sett større outlet var det en skuffelse. Så for eksempel etter hodetelefoner, men fant bare billig ræl der. Transport til Outleten var imidlertid greit.
Dersom du ikke har vaert i NYC foer, ville jeg tatt turen til Manhattan. Det andre dillet som anbefales her er bortkastet tid i min bok. Jersey trip?? Come one, da ville jeg heller blitt paa flyplassen
.
Er det mulig å komme seg fra EWR til frihetsstatuen uten å dra via Manhattan? Det er jo en lang omvei.
Er klar over at det ligger nærmere, det var derfor jeg spurte. Hvor mye koster taxi fra flyplassen og er det mulig å reise kollektivt dit?
Om man bare har en kort transit kan det være risikabelt å prøve seg på Empire State Building. Det kan ta flere timer både å komme seg ogg og å komme seg ned i det bygget. Den største fordelen med Top of The Rock er at det går mye raskere og at det er færre folk der.Top of The Rock: Etter min mening beder utsikt enn Empire State Building og en fin måte å få en følelse av å ha sett byen.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.