• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

737 Classic eller NG?

Ikke bare vingen, men mener også at man kan se det på armen
Over motoren. På NGen er den mer robust og avrundet og ikke så flat som
På classicen.
 
Clues:
1. Tre slat-segmenter. NG har fire.
2. Logolys ytterst på tip'en. NG sitt sitter på stabilizer.
3. Flat pylon-topp. NG har rund.

Og slik kan det fortsette. Det er definitivt classic. Punktum.
 
Back
Top