• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

727 langs E45 utforbi Århus

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
727 langs E45 utforbi Århus

Noen som vet noe om historikken rundt dette flyet? Tidligere reg, operatør osv.

Flyet står i Århus langs E45 (Niels Bohrs Vej 23 i Skanderborg) og eies av 727 Communication A/S. Jeg vet hva firmaet driver med, men det er ikke relatert til flyets historie.

_MG_9551_2.jpg

Last edited:
Re: 727 langs E45 utforbi Århus

Å, den så jeg for et par uker siden :D

Jeg synes det så ut som et eller annet museum eller opplevelses senter... 0,0001% sikker

Fant a key piece of evidence på nettsiden deres, www.727.dk - Det er en 727-276/ADV, som de fant på Southend. Her er fotos fra Lady Patricias tidligere liv.

Mvh,
CSI:Bergen

Hei
Kjører selv ofte forbi og har lurt på dette...
Det er "Lady Patricia" som de kjøpte i Southend, England.
CN 20950/1081 etter hva jeg kan finne ut
Reg G-BNNI, VH-TBK

Søkte på Lady Patricia på Airliners.net

Jeg har flydd den i Dan-Air farger som G-BNNI. Det var den siste dagen dan-Air fløy, og turen gikk LGW-FBU. Det var også den siste ruteflight med B727-200 for Dan-Air :(
(Kanskje jeg har flydd henne i TAA-farger og, men den gang hadde jeg ikke begynt å skrive ned reg enda)

:) VC-10

Back