• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

5 Kjappe fra årests mørkeste dag

Toby91

ScanFlyer Silver
5 Kjappe fra årests mørkeste dag

Heisann! :)

Var en kjapp tur på Flesland igår for å hente min stefar som kom fra Stavanger etter en tur i Nordsjøen.. Så da ble det å reise rett etter skulen for å rekke opp før det ble mørkt.. Men grunnet alle som venter med presanger til rett før jul (inkl meg selv :grin:) Så ble det altså ikke sånn.. Var bekmørkt når eg kom opp.. Men har prøvd å gjøre det beste utav den halvtimen eg fikk ute i kulden. :D

Først stod det en KLM Cityhopper på utland, en Fokker 28-100 :D Ny for min del.
IMG_2740copy.jpg

IMG_2746copy.jpg

IMG_2754copy.jpg

En sas 737 i form av en strek. :D
IMG_2759Pan.jpg

sånn, det var det.. Kommenter gjerne. Også må dere ha en Alldeles flott Jul og Nyttår med forhåpentligvis flyrelaterte gaver!

Mvh Tommy! :D

Re: 5 Kjappe fra årests mørkeste dag

Hehe, ja du sier noe.. Hadde tatt bilder av 5 fly, så var nok der femtallet kom fra :p

Re: 5 Kjappe fra årests mørkeste dag

Flotte bilder Tommy!!

Den KLM'en skulle jeg også hatt på brikken!

Yngve

Back