40% av på kjøp av Eurobonus (og bruk av AMEX EB)

NORing

Newcomer
40% av på kjøp av Eurobonus (og bruk av AMEX EB)

Noen som har benyttet seg av dette? Er det da etter deres mening et relativt ok tilbud med 750 euro for 40000 bonus poeng.

Jeg har 35000 poeng på konto og trenger 55000 for en t/r til EWR. DVS ca 1100 euro med tilbudet og har en companion ticket klar hos AMEX. Kan jeg da bestille t/r SVG - EWR i business for to personer for 90000 poeng (altså 8500 kr. ihh til tilbudet) I såfall er vel det en ok deal? Tanker om dette?

(Jeg vet det er billetter i business begge veier på et ønskelig tidspunkt neste år.)

NORing

Re: 40% av på kjøp av Eurobonus (og bruk av AMEX EB)

Velkommen til Flyprat!!!

Det må jo være et ganske glimrende tilbud det. Særlig om du har funnet datoer der det er ledig 2 plasser for poeng (så du får brukt CT'en). De vokser ikke på trær. Så jeg hadde bare klint til om jeg var deg.

Velkommen.

8500 kr for to personer i biz er jo drømmepris! Selvom det såklart er pga CT at prisen blir så fin. Ville glatt slått til om jeg var deg.

Virker Companion Ticket ift tilbudspris?

Virker Companion Ticket ift tilbudspris?

Men det er ikke relevant her da han må betale full poengpris, helt hvordan han får/kjøper poengene er i grunn uvesentlig i forhold til bruken av de

Så meg blind på ordet "tilbud". Beklager forvirringen!

Men det er ikke relevant her da han må betale full poengpris, helt hvordan han får/kjøper poengene er i grunn uvesentlig i forhold til bruken av de

Takk for raske tilbakemeldinger. Jeg har lest på forumet i godt over et år, men reist lite (utenom til Spania regelmessig og en mnd i USA i fjor) og har derfor ikke hatt så fryktelig mye å bidra med. Nå skal jeg begynne å jobbe en del i Afrika, Asia og Sør Amerika fra neste år og håper derfor å kunne bidra litt på sikt.

Mulig jeg spurte et litt dårlig formulert spørsmål. Hovedspørsmålet mitt går vell mest ut på om mitt kjøp av bonuspoeng, bruk av CT og bonusreise kan kombineres. Etter hva jeg har lest ser dette ut som en mulighet. T/R SVG-EWR på business for under 10000 kr for to personer er jo uansett et røverkjøp slik jeg ser det. Hvis det lar seg gjøre.

Hvis ikke blir det nok fryktelig mye tjente bonuspoeng på meg fremover uansett, så i nøden er jeg ikke.

NORing

Dersom din CT er fra Amex, må den vel kombineres med bonusreise om jeg ikke husker feil. Uansett, og som du skriver, under 10K t/r i biz for to er jo veldig bra.

Back