erlingjo ScanFlyer Blue 16 Sep 2010 #1 Bristow helikopter på flyradar Ser at det plutselig dukket opp et 225 helikopter fra Bristow(LN-ONG) på flyradaren. Er dette bare en test? erlingjo Attachments 225 radar.jpg 68.8 KB · Views: 126 Last edited: 16 Sep 2010
Bristow helikopter på flyradar Ser at det plutselig dukket opp et 225 helikopter fra Bristow(LN-ONG) på flyradaren. Er dette bare en test? erlingjo
1 123asd ScanFlyer Blue 16 Sep 2010 #2 Re: 225 på flyradar Jeg har sett det flere ganger, å ser ut til å vær ganske normalt. Er ganske sikker på att den flyr turer til og fra plattformer. Last edited: 16 Sep 2010
Re: 225 på flyradar Jeg har sett det flere ganger, å ser ut til å vær ganske normalt. Er ganske sikker på att den flyr turer til og fra plattformer.
Twin Otter ScanFlyer Mile High Club Medlem 16 Sep 2010 #3 Re: 225 på flyradar Det er vel slik at noen få av offshore-helikopterne her til lands er utstyrt med den type transponder som gjør at de blir snappet opp av radar'n.
Re: 225 på flyradar Det er vel slik at noen få av offshore-helikopterne her til lands er utstyrt med den type transponder som gjør at de blir snappet opp av radar'n.
LN-MOW Flyklapper Medlem 16 Sep 2010 #4 Re: 225 på flyradar Jeg har sett dem foer. Noen av dem dukker opp jevnlig.